czy hibiscus jest trujacy?

1. Data: 2000-11-15 18:39:42

Temat: czy hibiscus jest trujacy?
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

wiesc gminna glosi, ze nie mozna go trzymac w domu. czy to prawda?

2. Data: 2000-11-16 00:44:19

Temat: Re: czy hibiscus jest trujacy?
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-11-16 08:35:08

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jack Szaniawski" <i...@n...com> wrote in message
> wiesc gminna glosi, ze nie mozna go trzymac w domu. czy to prawda?

Wiesci gminne glosza rózne rzeczy ;-)
Sa tacy co uwazaja, ze wydziela szkodliwe promieniowanie, ale to nie znaczy,
ze jest trujacy (szkodliwy tez nie). Nie martw sie mam hibiscusy od lat i
zyje. A, przy okazji - herbatke z hibiscusa piles?

I na koniec witam na grupie i bede tu zagladac czesciej
Joanna

-------------
-------------
Wszystko o papugach nimfach - http://www.emernet.pl/nimfy
http://www.emernet.pl/nimfy/portal - Papuzi Portal
-------------
-------------

4. Data: 2000-11-16 08:42:37

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisal w wiadomosci
,nawet Seneta twierdzi iz H.rosa-sinensis
> w.g.radiestetow jest szkodliwa dla zdrowia.

Rozumiem, ze nie jest to zbadane i nie jest to poglad Senety. Ktos mi
powiedzial, ze od hibiskusa boli glowa. Moze ktos to stwierdzil na wlasnej
osobie?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2000-11-16 09:51:38

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Kolejny wymysl radiestetow.
Dorota
a jesc nikt nie kaze.

6. Data: 2000-11-16 11:03:55

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) wrote:
>Kolejny wymysl radiestetow.
>Dorota
>a jesc nikt nie kaze.

istotnie, chodzilo mi o bardziej naukowe odpowiedzi. ale czy w koncu
jest czy nie jest trujacy? i jakie zrodla tej wiedzy?

7. Data: 2000-11-16 12:07:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko wiesc gminna tak glosi,nawet Seneta twierdzi iz H.rosa-sinensis
> wg.radiestetow jest szkodliwa dla zdrowia.
> W Polsce w surowe zimy pod golym niebem marznie ,ale zwykle odrasta.

^^^^^^
H. rosa-sinensis? Czy H.syriacus?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2000-11-16 12:11:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisal w wiadomosci

> istotnie, chodzilo mi o bardziej naukowe odpowiedzi. ale czy w koncu
> jest czy nie jest trujacy? i jakie zrodla tej wiedzy?

W zadnej, podkreslam, zadnej ksiazce o roslinach pokojowych nie pisze, zeby
jakas czescrózy chinskiej byla trujaca. A wymysly radiestetów odnosnie
dodatniego jonizowania powietrza: o wiele nardziej niz rosliny jonizuja
powietrze telewizory, kaloryfery i zwierzeta domowe. W swoim czasie NASA
prowadzila badania nad absorbowaniem szkodliwych zwiazków typu formaldehyd i
inne paskudztwa przez rosliny domowe. O ile pamietam, najlepsze sa m.in.
sansewierie. Czytajac zauwazylam, ze wiekszosc roslin zbadanych naukowo to
te, których wyrzucenie zalecaja radiesteci. Artykul byl w "Kwiatach", ale
wiele lat temu.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-11-16 13:33:30

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> Kolejny wymysl radiestetow.
> Dorota
> a jesc nikt nie kaze.
Niektórzy zalecaja nawet, jest dodatkiem do wielu mieszanek ziolowych i
herbatek.
http://www.ogrodnik.pl/doniczkowe/doniczkowe_02_27.a
sp
pozdrawiam, Jerzy