czy jest możliwa wymiana wężyków w bateriach GROHE

1. Data: 2013-02-24 14:13:16

Temat: czy jest możliwa wymiana wężyków w bateriach GROHE
Od: macu <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.
Przy montażu okazało się że ich długość 450mm jest o 200mm za duża
i po ich wkręceniu do zaworów są zbyt poskręcane co może się skończyć
ich uszkodzeniem i zalaniem mieszkania.
Od strony baterii nie widzę aby te oryginalne wężyki dało się wykręcić,
nie ma tam żadnego miejsca gdzie dałoby się uchwycić kluczem płaskim
i go wykręcić, a same wężyki kręcą się dookoła bez żadnych oporów,
wnioskuję stąd że są wprasowane/wciśnięte.

Czy może ktoś z Was wie czy jest możliwość wymiany oryginalnych wężyków
dostarczonych z baterią Grohe na krótsze i czy Grohe dostarcza też same
wężyki?

Pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2013-02-24 18:08:35

Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"macu" <m...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Czy może ktoś z Was wie czy jest możliwość wymiany oryginalnych wężyków
> dostarczonych z baterią Grohe na krótsze i czy Grohe dostarcza też same

Nie chce mi się wierzyć, aby wężyki były na stałe. Podaj dokładną nazwe
bateri-

3. Data: 2013-02-25 05:47:49

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Wlodak" <w...@n...pl> napisał w wiadomości news:kgdkv3>>
kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.

> Nie chce mi się wierzyć, aby wężyki były na stałe. Podaj dokładną nazwe
> bateri-

Skoro są na stałe ale "się kręcą:" to jak mogą się poskręcać po podłączeniu do
zaworów?

4. Data: 2013-02-25 17:38:47

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "macu" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.
> Przy montażu okazało się że ich długość 450mm jest o 200mm za duża

Odwróć zaworki do dołu jak masz wkręcane wężyki na górze. ;-)

Szukam programu do aranżacji mieszkania
jaką kupić muszlę klozetową
Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzebny
Śmieci - rozdrabniać, prasować?
Piony gazowe i Gazomierz w bloku a przepisy