Re: czy jest możliwa zmiana?

Data: 2009-01-05 09:54:08
Temat: Re: czy jest możliwa zmiana?
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl>

news:gjr7gk$lts$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[....]
> Pytanie - czy taką osobę można jakoś bardziej zainteresować drugim
> człowiekiem, skupić na kimś, czy jak już ktoś taki jest, to klapa pod tym
> względem?

Zainteresować kogoś, skupić czyjąś na kimś uwagę - to chyba nie o sobie
samej piszesz. Chyba bardziej masz kontakt z taką osobą i chcesz do niej
dotrzeć. Ja zamiast starać się kogoś zainteresować czy skupić czyjąś na mnie
uwagę najpierw chciałbym zrozumieć tą osobę.

> Czy taka osoba może zacząć się cieszyć samym faktem przebywania z kimś?

Jak najbardziej. Są np. osoby, które chcą z kimś przebywać ale się boją.
Albo ci, którzy cieszą się faktem przebywania ze sobą samym potrafią i chcą
komuś toważyszyć.
Mam jednak pytanie: Czy zgadzasz się z tym, że zarówno chętne przebywanie z
ludźmi jak i od nich stronienie może być przejawem egoizmu ?

> Ewa

Nagash