Re: czy jest możliwa zmiana?

Data: 2009-01-05 20:15:39
Temat: Re: czy jest możliwa zmiana?
Od: medea <e...@p...fm>

Nagash pisze:

> Zainteresować kogoś, skupić czyjąś na kimś uwagę

Nie wiem, czy dobrze to wyraziłam. Bardziej chodziło mi o taką ogólnie
większą uważność na drugiego człowieka, skoncentrowanie się bardziej na
innych, niż na sobie - czy to da się jakoś wykształcić, popracować nad tym.

> Mam jednak pytanie: Czy zgadzasz się z tym, że zarówno chętne
> przebywanie z ludźmi jak i od nich stronienie może być przejawem egoizmu ?

Zgadzam się. Jednak ta uwaga, o której piszę, nie jest przejawem
egoizmu, a nawet wręcz przeciwnie IMHO.

Ewa