spotkanie w Paryzu

1. Data: 2002-01-08 15:12:55

Temat: spotkanie w Paryzu
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie przeczytalam post Kaliny i uswiadomilam sobie ze bedzie cos takiego
jak spotkanie w Paryzu.
czy mozecie mnie oswiecic kiedy to bedzie? i kto bedzie?

pozdrawiam
Mechcia

acha! i pamietajcie: najlepsze racuchy maja na placu Pigalle

1. Data: 2002-01-08 15:16:11

Temat: Re: spotkanie w Paryzu
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie przeczytalam post Kaliny i uswiadomilam sobie ze bedzie cos takiego
> jak spotkanie w Paryzu.
> czy mozecie mnie oswiecic kiedy to bedzie? i kto bedzie?

Twoja Ciocia i wszystkie Najpiekniejsze Paryzanki, no i moze ja

iza

1. Data: 2002-01-08 15:57:15

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości

> Twoja Ciocia i wszystkie Najpiekniejsze Paryzanki, no i moze ja
>
> iza

a choc mniej wiecej kiedy?

Mechcia

1. Data: 2002-01-08 16:04:49

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości

> a choc mniej wiecej kiedy?
>
> Mechcia

Na razie chyba nikt nic nie wie... Mialo byc chyba w marcu.
Moim zdaniem trzeba sie wziac za ustalanie Pewnych Spraw, bo jak nie to moze
byc za pozno (w koncu dla niektorych to wyjazd "za granice", a tego sie nie
planuje z dnia na dzien)...
pozdrawiam:))))
Kalina

1. Data: 2002-01-08 16:23:04

Temat: czy jest tu ktos z Paryza??????
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> byc za pozno (w koncu dla niektorych to wyjazd "za granice", a tego sie

no wlasnie...
bo ja bym optowala zeby tak ok.14 lub 15 kwietnia, moglabym wtedy zachaczyc
o Paryz jada cociupinke dalej.

Mechcia
czy jest tu ktos z Paryza???????????????

1. Data: 2002-01-08 18:29:15

Temat: Re: czy jest tu ktos z Paryza??????
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> bo ja bym optowala  zeby tak ok.14 lub 15 kwietnia,

Mnie by pasowalo:)))

Kiedy w tym roku sa swieta wielkanocne?

Kalina

1. Data: 2002-01-08 19:03:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Ja juz jestem zamowiona u Mlles Nieszkowskich na cos 16-17-18
marca chyba...w drodze do PL, wracac bede ta sama droga z Polski
przez paryz chyba kolo 7 kietnia...myslalam, ze to za tym
pierszym razem..czyli w marcu...trzeba poczekac na w/w siostry by
zabraly glos, tym bardziej ze jedna jest przykuta do szpitala, a
druga do Lyonu

Krysia

>Mnie by pasowalo:)))
>
>Kiedy w tym roku sa swieta wielkanocne?
>
>Kalina

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-08 20:12:55

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Niestety glownym organizatorem jest Ewa ktora w obecnej chwili gniezdzi sie w
hotelu w Lyonie, chwilowo bez dostepu do sieci. Z tego co zrozumialam to juz
niedlugo sie podlaczy na nowej uczelni (jutro lup pojutrze?) W kazdym razie na
week end juz jest w Paryzu i chyba sie wypowie! Tez bym chciala cos wiedziec zeby
nie miec dyzuru podczas spotkania grupowego!!!
Ania

1. Data: 2002-01-12 12:32:59

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Nieszkowska" <n...@n...fr> a écrit dans le message news:
3...@n...fr...
> [...]
wiedziec zeby
> nie miec dyzuru podczas spotkania grupowego!!!

No, sytuacja jest nastepujaca :
16-17 marca jestem w Paryzu, i w Paryzu bedzie Szefowa.
14 kwietnia jestem w Paryzu, ale nie 15go. Szefowej nie ma.

Wiec proponuje spotkanie
A. 16 marca (sobota) na kolacje lub
B. 17 marca (niedziela) na obiad.

W wersji A moge pomoc w rezerwacji hotelu (jest kilka w mojej dzelnicy) 2
lub 3 gwiazdkowego, ale trzeba w miare szybko podjac decyzje, poniewaz w
Paryzu czesto sa klopoty ze znalezieniem czegos niedrogiego...

Piszcie na priva, powiedzmy do konca przyszlego tygodnia (do 18 stycznia) co
o tym myslicie. W przyszly weekend zrobie synteze i zobaczymy czy cos
konkretnego nam sie na horyzoncie pojawia.

Ewcia
(wyspana, nareszcie)

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-13 19:56:36

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> Ja juz jestem zamowiona u Mlles Nieszkowskich na cos 16-17-18
> marca chyba...w drodze do PL
O, dobrze wiedzieć. To ja rezerwuję bilety na TGV do Paryża i zrobię najazd
:-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://404.not.found *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

Re: kolacja na szybko
Witajcie
kolacja na szybko
quiche