Re: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?

Data: 2003-10-28 23:35:33
Temat: Re: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl>

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "kolorowa"
<v...@a...pl> mówiąc:

>Nie pozostaje mi nic innego, jak przyjąć do wiadomości fakt, że przyjemność
>sprawia Ci sprawianie sobie przykrości;)

Naah,

>Napisałam już, że nie ma znaczenia, czy próbuje się ocenić tzw. IQ czy
>inteligencję ogólnie. Nie wiem też, jak do naszej dyskusji ma się poprawność
>polityczna? /.../

Poprawnością polityczną jest IMO unikanie za wszelką cenę uznania kogoś
za mało inteligentnego oraz zaprzeczanie, że w ogóle istnieje taka
możliwość.

>Jeżeli chodzi o skalę... przecież nie wiesz, jak wygląda moja skala, a mimo
>to już wiesz, że łatwo ocenić, w jakim jej miejscu, nawet nie "w jakim" a
>"na którym" - znajduje się dany człowiek;))

Niczego takiego nie napisałam.

> Z czego by wynikało, że masz już
>wizję mojej skali i nawet nie bierzesz pod uwagę, że może ona wyglądać
>zupełnie inaczej, np. nie pionowo:->

Doprawdy?

>Próbując oceniać cudzą inteligencję, nie jest w stanie wykroczyć poza własne
>utarte ścieżki. /.../

Nie jest w stanie? Skąd takie założenie? Bo gdyby było się w stanie, to
uznałoby się, że ludzie zawsze są inteligentni, tylko czasami inaczej?

>Otóż właśnie: trzeba umieć. Skąd przekonanie, że się umie? Bo moja
>inteligencja mi tak podpowiada?;->

Tak właśnie. Moja inteligencja. A może wyczucie równowagi.

>A jeśli spotkałabyś Agnieszkę Krysiak na swojej drodze, to gdzie
>umieściłabyś ją w swojej skali?;)

Myślę, że doskonale by się nam rozmawiało. :->

Agnieszka (149)
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)