czy mowic o zdradzie?

1. Data: 2007-08-04 13:28:44

Temat: czy mowic o zdradzie?
Od: "Foxy" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moj kolega zdradza zone. Juz wiele lat i nie zanosi sie zeby przestal.
To typ hedonisty. Ona nczego nieswiadoma, dzieki jego
skutecznym klamstwom. Moze sie czegos domysla ale
i tak ma tylko swoje domysly przeciew jego wyrafinowanym klamstwom.
Czy jej o tym powiedziec?
Maja po 32 lata.Samodzielni. Bezdzietni. Mieszkanie jego.
Mieszkaja w duzym miescie ok 200km od rodzicow.
Jak rozwiazac ten dylemat moralny?

Pozdrawiam
Fox

2. Data: 2007-08-04 13:36:24

Temat: Re: czy mowic o zdradzie?
Od: Talmus <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Aug 2007 15:28:44 +0200, Foxy napisał(a):

> [...]
> Czy jej o tym powiedziec?
> Maja po 32 lata.Samodzielni. Bezdzietni. Mieszkanie jego.
> Mieszkaja w duzym miescie ok 200km od rodzicow.

A czy w ogóle prawdą można kogoś skrzywdzić ? :o/

--
hej.brat !

<oo>___ ~* * - `@'-
( _ ) . _ )
.Menora.............................................
Judy 1:1 Ja się narodziłem na Syjonie i na to przyszedłem
na świat, żeby umrzeć świadomie, tak !? :o/

www.talmud.pl

3. Data: 2007-08-04 13:45:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Foxy" <f...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Czy jej o tym powiedziec?
> Maja po 32 lata.Samodzielni. Bezdzietni. Mieszkanie jego.
> Mieszkaja w duzym miescie ok 200km od rodzicow.

Ty masz ten dylemat? A po kiego wpied...lasz swók noś w cudze sprawy.
Chcesz się załapać na zemstę żony?

4. Data: 2007-08-04 15:37:51

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Foxy" <f...@g...pl> wrote in message

> Ty masz ten dylemat? A po kiego wpied...lasz swók noś w cudze sprawy.
> Chcesz się załapać na zemstę żony?

No właśnie to samo mniej więcej pomyślałam :-D

5. Data: 2007-08-04 15:37:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Foxy napisał(a):

> Bezdzietni.

No, tu jest pies popgrzebany.

> Mieszkaja w duzym miescie ok 200km od rodzicow.

I tak za blisko, ale może być :-)
Moja mama przestawiała nam meble pod naszą nieobecność - to jest
właśnie bliski kontakt z rodzicami po ślubie :-D

> Jak rozwiazac ten dylemat moralny?

Nie wtrącać się w ich życie, bo może tylko wydaje Ci się, że ona o
niczym nie wie :-)

6. Data: 2007-08-04 18:09:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Talmus napisał(a):

> A czy w ogóle prawdą można kogoś skrzywdzić ? :o/

Tak, jeśli dotyczy spraw innych, a nie własnych.
Nie można być sędzią czyjegoś życia, a poza tym to, co na zewnątrz
wydaje nam się tajemnicą, dla zainteresowanych wcale może nią nie być. I
skoro trwają w stwarzaniu pozorów nieświadomości, to mają w tym swój
cel: święty spokój.

7. Data: 2007-08-04 18:28:40

Od: Talmus <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Aug 2007 20:09:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tak, jeśli dotyczy spraw innych, a nie własnych.

Zgoda tak czy owak, dlatego zadałem to pytanie, siostra.
Okazuje się bowiem, że wcale nie prawda jest najważniejsza
w etyce, a przynajmniej w mojej :o)

> [...]
> wydaje nam się tajemnicą, dla zainteresowanych wcale może nią nie być. I
> skoro trwają w stwarzaniu pozorów nieświadomości, to mają w tym swój

Ok., w sumie zgoda, ale tak sie zastanawiam,
czemu Jezus nie pozwolił ludzkości żyć w spokoju po swojemu... :o/

--
hej.brat !

<oo>___ ~* * - `@'-
( _ ) . _ )

8. Data: 2007-08-04 20:18:51

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Aug 2007 20:28:40 +0200, Talmus napisze

> Zgoda tak czy owak, dlatego zadałem to pytanie, siostra.
> Okazuje się bowiem, że wcale nie prawda jest najważniejsza
> w etyce, a przynajmniej w mojej :o)

czy możesz to rozwinąć?

> Ok., w sumie zgoda, ale tak sie zastanawiam, czemu Jezus
> nie pozwolił ludzkości żyć w spokoju po swojemu... :o/

zależy od tego co w jego historii uznać za prawdę,
oraz od interpretacji wniosków z tego wyciągniętych...

9. Data: 2007-08-04 20:47:20

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Talmus napisał(a):

> Zgoda tak czy owak, dlatego zadałem to pytanie, siostra.
> Okazuje się bowiem, że wcale nie prawda jest najważniejsza
> w etyce, a przynajmniej w mojej :o)

W mojej jest ważna prawda o mnie samej i nie krzywdzenie innych - jaka
by tam nie była ich własna prawda. Dlatego staram się nie wtrącać, lecz
pomagać. Ale kłócić to się lubię - w końcu jestem czło... kobietą :-DDD

> Ok., w sumie zgoda, ale tak sie zastanawiam,
> czemu Jezus nie pozwolił ludzkości żyć w spokoju po swojemu... :o/

Bo On był wysłany - robił to, co Ktoś Tam zaplanował :-)
A Ktosia Tama to już oceniać nie sposób, w każdym razie nie próbuję.

10. Data: 2007-08-04 21:26:18

Od: Talmus <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Aug 2007 20:18:51 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> czy możesz to rozwinąć?

Czy gdyby jakiś faszysta zapytał Cię o to,
gdzie się ukrywa Twój żydowski przyjaciel,
byś mu powiedział prawdę ? :o/

> zależy od tego co w jego historii uznać za prawdę,
> oraz od interpretacji wniosków z tego wyciągniętych...

A co można uznać za prawdę w tej historii ?

--
hej.brat !

<oo>___ ~* * - `@'-
Judy 1:1 Ja się narodziłem na Syjonie i na to przyszedłem
na świat, żeby umrzeć świadomie, tak !? :o/

www.talmud.pl

myśl a uczucie
Po co umysł racjonalizuje?
odbija mi ????
a jak wy myślicie?
bardzo interesująca, nowa teoria psychologiczna - napisana przez Polaka!