Re: czy można(1)..........

1. Data: 2002-10-01 08:19:32

Temat: Re: czy można(1)..........
Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:anbkvs$e5v$1@news.tpi.pl...
> "Andrzej Dziewiątkowski" <O...@2...PL> wrote in message
> [cut]|
>
> Wygląda na to, że przeczysz sam sobie.
>
> Saulo

Wydaje sie, ze faktycznie przeczysz sam sobie Andrzejku :-).
Twoja odpowiedz SCISLE ZWIAZANA JEST Z PRZYJATA DEFINICJA.
To tak jak z matematyka: Czy proste rownolegle moga sie przecinac. Otoz
okazuje sie, ze to zalezy od przestrzeni ,w ktorej jestesmy zatopieni. W
Euklidesowej na pewno nie. Ale w Banacha. Wiec, wszystko jest wzgledne.
Definiuj, a pozniej pytaj.
Huxley