czy można jeszcze siac trawę?

1. Data: 2010-10-10 12:11:27

Temat: czy można jeszcze siac trawę?
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

dopiero skończyłem równanie terenu i nie wiem czy jest sens a boję sie ataku
chwastów :(

2. Data: 2010-10-10 16:34:29

Temat: Re: czy można jeszcze siac trawę?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

> dopiero skończyłem równanie terenu i ... boję sie
> ataku chwastów :(

Hejka. I słusznie. :-)
Pozdrawiam lakonicznie Ja...cki

3. Data: 2010-10-11 09:25:51

Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jak to jest. siac czy nie jeszcze trawę ? Jak nie to czym opryskać by do
wiosny zielsko nie wylazło ?

4. Data: 2010-10-11 11:12:12

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mz" <2...@w...pl> wrote in message
> To jak to jest. siac czy nie jeszcze trawę ? Jak nie to czym opryskać by
> do wiosny zielsko nie wylazło ?

Jak masz kasę - możesz posiać. Najwyżej na wiosnę podsiejesz, ale trawy
lubią stratyfikację i takie tam... Chwasty i tak wzejdą, niektóre nasiona
mają żywotność 50 lat. Jest jedna rada - kosić co 5 dni. Oczywiście można
chemicznie, ale czy będzie zdrowo?

5. Data: 2010-10-11 12:30:53

Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mają żywotność 50 lat. Jest jedna rada - kosić co 5 dni. Oczywiście można

No właśnie chciałbym chemicznie coś psiknąć na ewentualny perz, który zaraz
zacznie mi wyłazić z ziemi. Mam przekopaną działkę i nie chce by do wiosny
zarosło z powrotem.

6. Data: 2010-10-11 16:04:41

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> To jak to jest. siac czy nie jeszcze trawę ? Jak nie to czym opryskać by
> do wiosny zielsko nie wylazło ?
Gdyby to był mój trawnik to siałbym teraz trawę, zwłaszcza jak grunt
przygotowany.
Kilkanaście lat temu (może klimat był łagodniejszy?), siałem trawę na
początku listopada - do zimy pięknie wzeszła a na wiosnę był już trawnik.

Antoni Broniak

7. Data: 2010-10-11 17:23:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mz" <2...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> No właśnie chciałbym chemicznie coś psiknąć na ewentualny perz, który
> zaraz zacznie mi wyłazić z ziemi. Mam przekopaną działkę i nie chce by do

Za późno na psikanie.

8. Data: 2010-10-12 00:01:26

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam przekopaną działkę i nie chce by do wiosny zarosło z powrotem.

Możesz nie chcieć - i tak kiełkować będą.

Pozdrawiam oczywiście
skryba

9. Data: 2010-10-15 21:24:53

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał

> Kilkanaście lat temu (może klimat był łagodniejszy?), siałem trawę na
> początku listopada

Kilkanaście lat temu to mógł nie być listopad a koniec sierpnia... kto to
teraz spamięta? Ale z roku na rok utrwala się się tę pamięć... za kilka lat
z listopada zrobi się pewnie początek grudnia.

Pzdry,
MW

Zamykanie sezonu w ogrodzie - kilka pytan o drzewa i krzewy
czym pozbyć się nasion zielska
Ostatni odcinek serii Tradycje angielskich ogrodów na Domo
drzewka z tarasu a zima
Jaki to kwiatek?