Ostatni odcinek serii Tradycje angielskich ogrodów na Domo

1. Data: 2010-10-08 20:27:29

Temat: Ostatni odcinek serii Tradycje angielskich ogrodów na Domo
Od: "Jacuo" <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś oglądał ?
Była tam opisana roślina okrywowa, którą można stosować
także do
przyśpieszania powstania kompostu. Była popularna w XIX w,
obecnie
trochę zapomniana. Nazwy niestety nie zapisałem i .....

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2010-10-08 21:31:08

Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/8/2010 10:27 PM, Jacuo wrote:
> [...]
> przyśpieszania powstania kompostu. Była popularna w XIX w, obecnie
> trochę zapomniana. Nazwy niestety nie zapisałem i .....

Nie oglądałem, więc zasadniczo powinienem siedzieć cicho, ale do
przyspieszania kompostowania nadaje się żywokost. Ogrodowy owszem,
zapomniany też, co okrywowości - widzę, że są odpowiednie odmiany. Pasuje?

Pozdrawiam,
Arkadesh

drzewka z tarasu a zima
Jaki to kwiatek?