przetwory z róży

1. Data: 2010-10-05 09:28:14

Temat: przetwory z róży
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy z Zephirine Drouhin robił ktoś z Was przetwory chodzi mi o takie
uciierane płatki z cukrem jak robiono dawniej.Czy do tego nadają się
tylko specjalne krzewy.Ona pachnie właśnie tak jak te konfitury czy
marmolady( nie wiem jak to nazwać ) cudnie i jeszcze kwitnie .Jest
dopiero u mnie pierwszy sezon ale idzie jak burza .Pozdrawiam
jesiennie.

2. Data: 2010-10-05 10:56:27

Temat: Re: przetwory z róży
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Oct 2010 02:28:14 -0700 (PDT), Wanda Ch. napisał(a):

> [...]
> marmolady( nie wiem jak to nazwać ) cudnie i jeszcze kwitnie .Jest
> dopiero u mnie pierwszy sezon ale idzie jak burza .Pozdrawiam

Ja robiłam z tej zwykłej róży pomarszczonej. Szkodzi Ci spróbować z Twojej?

3. Data: 2010-10-05 14:09:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wanda Ch." <w...@t...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
[...]

Z każdej róży można. Trzeba dodać kwasu cytrynowego dla stabilizacji. Można
krótko zapasteryzować.

Produkcja chrzanu - pasteryzować?
tuje - czy nie za pozno do ogrodu ?
Re: turkuć, czy kuna, czy inna cholera....
Cis Hicksii czy pospolity na żywopłot ?
jak duży świerk serbski mogę kupić ?