Cis Hicksii czy pospolity na żywopłot ?

1. Data: 2010-10-01 16:16:28

Temat: Cis Hicksii czy pospolity na żywopłot ?
Od: "marek" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który polecacie ?
W jakiej odległości od płotu sadzić ?
Czy jeżeli mam póltorametrową skarpę przed płoterm (działka się kończy -
skarpa 1,5w dół i płot- metr poniżej lini działki) to czy mogę sadzić na
zboczu tej skarpy

pozdrawiam

2. Data: 2010-10-03 12:09:15

Temat: Re: Cis Hicksii czy pospolity na żywopłot ?
Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <...@o...pl> napisał w wiadomości
> Który polecacie ?
Jak najbardziej Hicksi - ma ładny kolumnowy pokrój, nawet nie cięt uformuje
żywopłot.
> W jakiej odległości od płotu sadzić ?
przydałoby się 0,5m odstępu, chyba, że chcesz jeszcze kiedyś ten płot
pomalować.
> Czy jeżeli mam póltorametrową skarpę przed płoterm (działka się kończy -
> skarpa 1,5w dół i płot- metr poniżej lini działki) to czy mogę sadzić na
> zboczu tej skarpy
Nie wiem, ale jak będzie śnieg zawiewało to może ci żywopłot wykładać.
Pozdrawiam
FJ

jak duży świerk serbski mogę kupić ?
ile?
pioruny
z czego gesty żywopłot w ogrodzie naturalnym
I NIKT...