Re: czy mozna przedawkowac sok z marchwi

From: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy mozna przedawkowac sok z marchwi
Date: Sat, 17 Mar 2001 11:07:08 +0100

On Wed, 14 Mar 2001 22:11:56 +0100, "Argon" <a...@a...net>
wrote:

>Ok przepraszam.. ale tylko CIebie bo kolezanka wyzej.. ktora pewnie dziecku
>zalecila by diete optymalna tluszcz, tluszcz i jeszcze raz tluszcz zamiast
>tej zdrowej marchwi nie wydaje mi sie byc godna przeprosin.. Hmm... odnosnie
>Ciebie to masz racje.. nie pomyslalem o tym.. ale nastepnym razem ktos
>moglby precyzowac pytanie.. bo nie myslalem, ze chodzi tu o dziecko.. A
>jesli chodzi o ten sok.. to chyba trzeba z nim tak jak ze wszystkim
>postepowac.. poprostu z umiarem..
>Pozdrawiam..
Dalbys sobie spokoj z obrazaniem ludzi, a tak poza tym ile ty
masz lat??? Jest tutaj (na grupie) wiele na pewno starszych od Ciebie
osob i nawet z roznicy lat spedzonych na tym swiecie wymagaja
szacunku. Mysle, ze sam nie masz ich (lat) zbyt duzo, sadzac po twoich
postach i pustych odpowiedziach. Klocisz sie o drobizgi - o to, ze
ktos Ci zwrocil uwage - powinienes podziekowac i przeprosic, a nie
atakowac i oczerniac ludzi. Moj kuzyn ma 14 lat i tak wlasnie robi...
--
bez sensu:)
Pozdrawiam - Łukasz