czy można wartościować wynik wyborów?

1. Data: 2008-12-17 09:37:07

Temat: czy można wartościować wynik wyborów?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy można mówić, niezależnie od poglądów, że ludzie wybrali źle, albo
dobrze?

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

2. Data: 2008-12-17 12:51:34

Temat: Re: czy można wartościować wynik wyboró w?
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.12.2008 tren R <t...@p...pl> napisał/a:

> czy można mówić, niezależnie od poglądów, że ludzie wybrali źle, albo
> dobrze?

Nie, a co?
--
Relpp

3. Data: 2008-12-17 13:00:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Nie, a co?

w sumie już nic, miałem moment słabości :)

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/_/Aniele
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

4. Data: 2008-12-17 15:29:54

Od: "MajsterBieda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message news:giat4o$u21$1@news.onet.pl...

> w sumie już nic, miałem moment słabości :)

czyli niezależnie od poglądów źle wybrałeś - moment
:))))

niby nie można źle wybrać celu - czyli
tego czego się chce/pragnie

ale można źle wybrać sposób osięgnięcia celu
i to po pierwsze z powodu błędu_oceny/nieświadomości sytuacji
a po drugie z powodu "oszukańczych warunków wyboru"
- ktoś odwrócił drogowskaz na drodze i poszedłeś
nie tam gdzie chciałeś

Jak sobie teraz uświadomisz ,że większość celów
człowieka to cele pośrednie czyli cele służące
w istocie zaspokojenie inych ( nadrzędnych) celów
to nic dziwnego ,że wybory mogą i z zasady
są złe.

Drogowskazy typu "będzie kasa będziesz szczęśliwy"
lub "opanuj(wykuj) podręczniki będziesz mądry"
to typowe "zmyłki". Ale innych jest znacznie więcej.

pozdr.
pat&x

5. Data: 2008-12-17 15:50:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MajsterBieda pisze:

> czyli niezależnie od poglądów źle wybrałeś - moment
> :))))

ale już wybór o niekontynuowaniu mojego cynicznego wątku był jak
najbardziej słuszny :)

> niby nie można źle wybrać celu - czyli
> tego czego się chce/pragnie

dlaczego nie można?

"więc jeszcze seta znakomicie
padniemy ale zgódźcie się
że z tylu różnych dróg przez życie
każdy ma prawo wybrać źle"
/staszewski/

> [...]
> człowieka to cele pośrednie czyli cele służące
> w istocie zaspokojenie inych ( nadrzędnych) celów
> to nic dziwnego ,że wybory mogą i z zasady

z tego, że większośc celów to cele pośrednie da się wywnioskować, że
wybory są z zasady złe? nie bardzo rozumiem tę przyczynowość. chodzi o
to, że jest ich tyle, że nie mamy szans się nie ~pomylić?

> Drogowskazy typu "będzie kasa będziesz szczęśliwy"
> lub "opanuj(wykuj) podręczniki będziesz mądry"
> to typowe "zmyłki". Ale innych jest znacznie więcej.

no oczywista oczywistość :)

6. Data: 2008-12-17 16:22:25

Od: "MajsterBieda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message news:gib743$2g7$1@news.onet.pl...
> MajsterBieda pisze:
..
> z tego, że większośc celów to cele pośrednie da się wywnioskować, że
> wybory są z zasady złe? nie bardzo rozumiem tę przyczynowość. chodzi o
> to, że jest ich tyle, że nie mamy szans się nie ~pomylić?

wywnioskować można wszystko - tylko
trzeba odpowiednich przesłanek( założen)
:)))

chodzi własnie o to działanie z zniezrozumieniem
sytuacji w jakiej się działa - czyli nieświadomość

wyrzucić podstawę rozumowania i zapytać
skąd jest wniosek

> no oczywista oczywistość :)

tak jest

7. Data: 2008-12-19 00:08:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> czy można mówić, niezależnie od poglądów, że ludzie wybrali źle, albo
> dobrze?

Jeżeli się tak mówi, to znaczy, że można.

michał

KURWA NIE PISZCIE TYLE
wybaczenia czas
Talerzem w raka - ciekawy artykuł.