wybaczenia czas

1. Data: 2008-12-16 23:36:29

Temat: wybaczenia czas
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

" To są ludzkie słabości, wszyscy mamy mało czasu -- tłumaczył Schetyna.
-- Ale proszę nie oczekiwać, że będę w czambuł potępiał marszałka
Komorowskiego. Według niego, sytuację łagodzi też fakt, że "nie
prowadził pan marszałek Komorowski, tylko prowadzili oficerowie Biura
Ochrony Rządu". - W tym świątecznym czasie trzeba mu wybaczyć -- zaapelował."
http://www.tvn24.pl/-1,1577770,0,1,jedziesz-na-spotk
anie-po-mozesz-pedzic,wiadomosc.html

mogę w takim razie od jutra do sylwestra zapierdalać po warszawie jak
dziki, a jak mnie policja chwyci, powiem, że sam jaśnie wielmożny im
panujący schetyna, udziela mi dyspensy.

ciekawy jestem co o tym sądzą osoby, głosujące na po, a w szczególności
na szanownego zapierdalacza.

--
http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

2. Data: 2008-12-16 23:43:11

Temat: Re: wybaczenia czas
Od: "JanB" <...@...B> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> mogę w takim razie od jutra do sylwestra zapierdalać po warszawie jak
> dziki, a jak mnie policja chwyci, powiem, że sam jaśnie wielmożny im
> panujący schetyna, udziela mi dyspensy.

Dobra myśl, kaska z manadtów zawsze się przyda komuś bardziej niż Tobie.

3. Data: 2008-12-17 00:35:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> [...]

> panujący schetyna, udziela mi dyspensy.

> ciekawy jestem co o tym sądzą osoby, głosujące na po, a w szczególności

Lubisz się pierdołami zajmować. W kraju, gdzie każdy facet, który za
kółkiem nie czuje się pierdołą, przekracza prędkość - politycy mają
jeździć jak paralitycy: 40 do 60 km/h. Ja tylko raz spróbowałem tak
pojechać z Wrszawy do Otwocka, bo chciałem pokazać żonie, jak to wygląda
(sama się tego domagała). Wszyscy na mnie trąbili. Mam teraz wrażenie, że
tamtego dnia Ty byłeś trąbą prowadzącą. ;)

michał

4. Data: 2008-12-17 01:24:20

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ciekawy jestem co o tym sądzą osoby, głosujące na po, a w szczególności na
> szanownego zapierdalacza.

Mam to w dupie.
Zapierdalal, niech placi, tyle w temacie.
Stosownie do stopnia zawinienia.
No i najwazniejsze: Schetyna w ogole nie powinien sie wypowiadac.
Tylko ten, co PROWADZIL.
--
Bluzgacz

5. Data: 2008-12-17 09:02:40

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> (sama się tego domagała). Wszyscy na mnie trąbili. Mam teraz wrażenie,
> że tamtego dnia Ty byłeś trąbą prowadzącą. ;)

czy ja mówię o jeździe po trasie dupPOkrato? :D

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

6. Data: 2008-12-17 09:10:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Mam to w dupie.
> Zapierdalal, niech placi, tyle w temacie.
> Stosownie do stopnia zawinienia.

wierzysz w to? opierdalał jeszcze dziennikarzy, że też przekroczyli
przepisy, żeby go sfilmować. zero klasy.

> No i najwazniejsze: Schetyna w ogole nie powinien sie wypowiadac.

samo zdarzenie jest generalnie, może nie bardzo błache, ale
niespecjalnie istotne. natomiast właśnie reakcja na nie jest istotna -
bo jak wiadomo ryba psuje się i tak dalej. nie wyobrażam sobie w anglii
np takiego zachowania u polityka. a schetyna zamiast krótko pwoeidzieć
mniej więcej to co ty powyżej, pierdoli głupoty i wypisuje mu
usprawiedliwienie w dzienniczku "bo na opłatek jechał".
komorowski wydawał mi się odpowiedzialnym politykiem, ale takie rzeczy
go kompromitują.

> Tylko ten, co PROWADZIL.

nie wnikajmy może, bo jakoś ciężko mi sobie wyobrazić, żeby kierowca nie
dostał polecenia, że ma się spieszyć na opłateczek... :D

7. Data: 2008-12-17 09:13:10

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]

...a rownoczesnie nasi liberałowie-cudotwórcy wprowadzają represyjny system
kontroli prędkości na drogach, który wydoi nasze kieszenie na około 200-600
mln zł rocznie.
"Zeby Polska i Polacy..."

Strach tylko gdyby jakimś cudem Tusk został prezydentem i PO zgarneło całą
władzę....
wtedy ta partia bedzie już bezkarnie wprowadzac swoje cuda i "krecić lody".
Przy milczeniu mediów, oczywiscie.
Mam nadzieję że do tego nigdy nie dojdzie.
Aktualnie robią skok na telewizję.

BONUS:
A tutaj kolejne i kolejne cuda,
"przyjazne panstwo" w wydaniu Palikota,
tragikomedia:
http://wiadomosci.onet.pl/1881556,11,item.html

Pozdr,
Duch

8. Data: 2008-12-17 09:24:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> samo zdarzenie jest generalnie, może nie bardzo błache, ale niespecjalnie
> istotne. natomiast właśnie reakcja na nie jest istotna -

otóż to.
To typowa arogancja typowa dla aktulanej władzy.
Media rozpieściły ulubieńców, dały poczucie bezkarności
- cokolwiek nie zepsują, jest medialnie zamieniane na sukces,
lub przemilczane.
Nic dziwnego że ta władza staje się coraz bardziej arogancka.

Inna sprawa że już widać od strony mediów pierwsze klapsy, na co
pieszczochy reagują typowo - złością (Boni) arogancją lub tupetem,
na zasadzie - kto osmiela sie krytykowac nas-wybrańców?!

Pozdr,
Duch

9. Data: 2008-12-17 09:32:11

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> otóż to.
> To typowa arogancja typowa dla aktulanej władzy.

dla każdej władzy :)

> Media rozpieściły ulubieńców, dały poczucie bezkarności
> - cokolwiek nie zepsują, jest medialnie zamieniane na sukces,
> lub przemilczane.
> Nic dziwnego że ta władza staje się coraz bardziej arogancka.

jeśli przegną pałkę, spadną na pysk szybciej niż im się wydaje.

10. Data: 2008-12-17 09:34:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywanie cudami odchodzenie od najbardziej niezdrowych zasad
(zdobyczy?) PRLu to dopiero "tragikomedia".

Okazuje się przy okazji, że dzisiejszemu SLD bliżej do PiSiorskiego
maoizmu niż do realizmu i trzeźwości w poszanowaniu zasad gospodarki
rynkowej.
Wow! :)
To już nie żadna socjal-demokracja, ale najzwyklejsze w świecie
Czerwone Świnie na postromku pisiorskiego maoizmu.
Za dużo gorzały nap*ją ewidentnie za te "skromne" diety poselskie.

--
CB

Talerzem w raka - ciekawy artykuł.
VESNA