czy nasienie dziala jak maseczka?

1. Data: 2003-10-28 09:04:35

Temat: czy nasienie dziala jak maseczka?
Od: "misianna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja starsza o 4 lata przyjaciolka (ma26lat) przeczytala ze w starozytnosci
egipskie kaplanki robily sobie maseczki z nasienia facetow. I od ponad 3
miesiecy tez to robi. Smaruje sie pod oczami, na policzkach i czasem szyje.
Mowi ze robi to kiedy sie kocha bo gdy jest rozluzniona i zrelaksowana to
lepiej dziala. i rzeczywiscie jej cera wydaje sie byc jasniejsza a w dtyku
sprezysta i elastyczna. Ona mowi ze czuje wyrazna poprawe i namawia mnie bym
tez sprobowala. Czy to mozliwe ze to jej pomaga? Przyznaje ze mam opory, bo
nie lubie tego zapachu,ale jesli to dziala? Nie wiem gdzie sie tego
dowiedziec a kosmetyczki wstydze sie spytac. Czy probowalyscie moze stosowac
takie maseczki? Czyto prawda ze pomaga?
Nati

1. Data: 2003-10-28 09:08:06

Temat: Re: czy nasienie dziala jak maseczka?
Od: "stella" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misianna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie lubie tego zapachu,ale jesli to dziala? Nie wiem gdzie sie tego
> dowiedziec a kosmetyczki wstydze sie spytac. Czy probowalyscie moze

Czytalam kiedys artukul, w ktorym napisane bylo, ze nasienie dobrze wplywa
na nasza cere. Dokladnie to chodzilo o kontakt z nasieniem. Ponoc kobiety
ktore kochaja sie bez prezerwatyw maja ladniejsza skore. To skutek wplywu
testosteronu bodajze. Wedlug tego maseczka powinna dzialac intensywaniej,
ale moze sie myle?

pozdrawiam
stella

1. Data: 2003-10-28 09:21:20

Od: "MOLNARka" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misianna" <m...@o...pl> napisał

> Moja starsza o 4 lata przyjaciolka (ma26lat) przeczytala ze w starozytnosci
> egipskie kaplanki robily sobie maseczki z nasienia facetow.

Idąc tym tropem ... aktorki filmów porno powinny mieć suuuper cerę (one w końcu
często stosują takie maseczki :-P) a jakoś patrząc na nie (szczególnie te z
niemieckich pornosów) nie moge się tej jedwabistości doszukać.

MOLNARka

REKLAMA: www.pierre.com.pl

1. Data: 2003-10-28 09:32:50

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@n...pl> napisał w wiadomości

> Idąc tym tropem ... aktorki filmów porno powinny mieć suuuper cerę (one w
końcu
> często stosują takie maseczki :-P)

Bo to nie nasienie, ale bialko jajka np. ;) A maseczka sciagajaca nie na
kazda cere dziala dobrze ;)

1. Data: 2003-10-28 09:37:15

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

bialko jajka np. ;)

kurze bialko oczywiscie ;)

1. Data: 2003-10-28 09:37:28

Od: "MOLNARka" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał

> Bo to nie nasienie, ale bialko jajka np. ;) A maseczka sciagajaca nie na
> kazda cere dziala dobrze ;)

Chcesz powiedzieć, ze w filmach porno, które Ty oglądałaś faceci 'eksplodują'
białkiem?
Znaczy udaja orgazm?

Dobre :-)))))

MOLNARka

REKLAMA: www.pierre.com.pl

1. Data: 2003-10-28 09:40:48

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <g...@n...pl> napisał(a) w wiadomości

> a jakoś patrząc na nie (szczególnie te z
> niemieckich pornosów) nie moge się tej jedwabistości doszukać.

Które filmy masz na myśli? ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl

1. Data: 2003-10-28 09:55:45

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz powiedzieć, ze w filmach porno, które Ty oglądałaś faceci
'eksplodują'
> białkiem?
> Znaczy udaja orgazm?

Chce powiedziec, ze organizm faceta nie produkuje spermy hektolitrami i za
entym orgazmem tej spermy juz niewiele z niego wyleci. Dlatego wspomaganie
sie innymi substancjami jest rzecza powszechnie praktykowana przy produkcji
pornosow ;)

1. Data: 2003-10-28 10:03:06

Od: "MOLNARka" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał

> Chce powiedziec, ze organizm faceta nie produkuje spermy hektolitrami i za
> entym orgazmem tej spermy juz niewiele z niego wyleci.

Ale przed tym entym jest ileś 'dobrych' orgazmów z dostateczną ilością spermy i z
tejże aktorki 'sobie maseczki robią' (może one nawet nie wiedzą, ze to takie
lecznicze i dla ich urody ... autor takie zakończenie scenariusza wymyślił).

> Dlatego wspomaganie
> sie innymi substancjami jest rzecza powszechnie praktykowana przy produkcji
> pornosow ;)

A możesz szczegóły techniczne opisać ?

MOLNARka

REKLAMA: www.pierre.com.pl

1. Data: 2003-10-28 10:03:52

Od: "MOLNARka" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał

> Które filmy masz na myśli? ;-)

A co ... powymieniamy się ?
:-)

MOLNARka

REKLAMA: www.pierre.com.pl

NeoStrata (gdzie?)
Re: [nietypowe] [offtopic] [itd] miejsce oświadczyn
Pytanko o zioła do włosów
pomocy
[oriflame] cristal glaze lip gloss