czy ogrzewacie juz?

11. Data: 2006-10-03 09:27:11

Temat: Re: czy ogrzewacie juz?
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Oct 2006 21:52:33 +0200, na pl.rec.dom, na_wieszaku napisał(a):

> witam
> ciekawa jestem czy ktos z Was wlaczyl juz ogrzewanie w swoim domku?
> albo dogrzewa sie kominkiem :)
>
> my jeszcze nie ....
> pozdrawiam spod Wroclawia

jak bedzie tak jak dzis (14 stopni) i pochmurno bede musial uruchomic
ogrzewanie

12. Data: 2006-10-04 11:52:09

Od: Tobi <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin napisał(a):
> jak bedzie tak jak dzis (14 stopni) i pochmurno bede musial uruchomic
> ogrzewanie
A ja otworzyć okno na noc :)

Tobi

13. Data: 2006-10-04 12:00:15

Od: "na_wieszaku" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "na_wieszaku" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam
> ciekawa jestem czy ktos z Was wlaczyl juz ogrzewanie w swoim domku?
> albo dogrzewa sie kominkiem :)
>
> my jeszcze nie ....
> pozdrawiam spod Wroclawia

dzis rozpalilam w kominku
nawet nie ze wzgledu na zimno ile na wilgoc
pranie mi nie chce wyschnac juz 3dzien ;(
pozdrawiam wszystkich kominkowiczow :)

14. Data: 2006-10-05 18:45:10

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na_wieszaku napisał(a):
> [...]
>
> dzis rozpalilam w kominku
> nawet nie ze wzgledu na zimno ile na wilgoc
> pranie mi nie chce wyschnac juz 3dzien ;(

Mój kocioł węglowy robi mi za kominek - małe dawki suchego drewna wiec
prawie jak kominek - tyle ze prawie robi wielką róznice ;) pomiajac
otoczenie to jest kominek.

15. Data: 2006-10-06 11:02:38

Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój kocioł węglowy robi mi za kominek - małe dawki suchego drewna wiec
> prawie jak kominek - tyle ze prawie robi wielką róznice ;) pomiajac
> otoczenie to jest kominek.

Będzie prawie jak kominek, gdy zostawisz otwarte drzwiczki :)

16. Data: 2006-10-06 20:25:17

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):

> Będzie prawie jak kominek, gdy zostawisz otwarte drzwiczki :)
Kominek bez regulacji ;)
Ale jakie to sentymentalne :D
Stoisz sobie i przez drzwiczki wrzucasz stare papiery, dokumenty,
rachunki i inne takie - na śmieci niemożna wiec utylizacja we wąłsnym
zakresie. I ciepło jest. Poza tym nie lubie jak coś sie marnuje ;)
Oczywiście bez skrajności.

Ten prawie jak kominek ma moc 23kW, a instalacja tylko 14kW - wiec nie
moge przedobrzyć. Chociaż.. Jeśli by załadować go suchym drewnem, po
same brzegi i zostawić klapke na dole uchylona na 1mm (plus dziury w
nieczelnych drzwiczkach) to miałbym bardzo tanie ogrzewanie... 0,5m2
drewna ogólnobudowlanego i spróchniałego - prawie za darmo mam, na cały
dzień to jest coś.. aż prosi sie o założenie wymiennika ciepła...
--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

17. Data: 2006-10-09 09:02:17

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 04 Oct 2006 13:52:09 +0200, na pl.rec.dom, Tobi napisał(a):

> A ja otworzyć okno na noc :)
>
> Tobi

Jestes eskimosem ? :)

Sadze - zapalenie sie.
kupuje mieszanie - proszę o porad
Gdzie jest napisany model lodówki (8 letnia whirlpool)
Zakup maszynki do mięsa
video panasonic NV-J35HQ