czy oplaca sie..

1. Data: 2005-09-22 08:59:02

Temat: czy oplaca sie..
Od: "lucid" <l...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

rezygnowac z masla ?:)

przerzucilem sie na chleb ciemny pelnoziarnisty. zauwazylem ze rownie dobrze
'smakuje mi' bez masla czy margaryny. np z wedlina i pomidorem i jest ok.

czy maslo to 'samo zlo' i najlepiej go nie jesc ?:)

2. Data: 2005-09-22 10:01:56

Temat: Re: czy oplaca sie..
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

lucid napisał(a):
> czy maslo to 'samo zlo' i najlepiej go nie jesc ?:)

jedz maslo. nie jedz pieczywa

pozd
WiRAHA

3. Data: 2005-09-22 10:57:13

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA pisze:

> jedz maslo. nie jedz pieczywa

Jedz maslo i pelnoziarniste pieczywo :)

4. Data: 2005-09-22 19:40:23

Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lucid napisał(a):
> [...]
> 'smakuje mi' bez masla czy margaryny. np z wedlina i pomidorem i jest ok.
>
> czy maslo to 'samo zlo' i najlepiej go nie jesc ?:)

Dorzucę się: nie jedz chleba z wędliną, nie jedz z margaryną. Jedz
masłem, z pomidorem, z masłem i pomidorem.
Tomek

5. Data: 2005-09-22 20:38:05

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aratorn wrote:

> Dorzucę się: nie jedz chleba z wędliną, nie jedz z margaryną. Jedz
> masłem, z pomidorem, z masłem i pomidorem.

Z pomidorem nie, bo bedzie gnilo w jelicie.

6. Data: 2005-09-23 05:52:46

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <

> Z pomidorem nie, bo bedzie gnilo w jelicie.

uwazaj are bo ktos Cie uzna za miesozerce! :)

Jurek

7. Data: 2005-09-23 09:11:06

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid" <l...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> 'smakuje mi' bez masla czy margaryny. np z wedlina i pomidorem i jest ok.
>
> czy maslo to 'samo zlo' i najlepiej go nie jesc ?:)

http://zywienie.host.sk/articles.php?id=2

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2005-09-25 06:31:19

Od: "PAti" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiem Ci, ze ja nawet odzwyczailam sie jesc masla z lenistwa, ze nie mam
czasu smarowac kanapki :)
zamiast mala raczej proponuje serek topiony lub cos w stylu almette albo
tartare.

pozdrawiam :)

co robie nie tak
napoje
widzieliście e-dieta.pl najlepsze na odchudzanie
zgaga - co jesc by jej nie miec?
właściwe zestawianie pokarmów