Re: czy pila spalinowa da sie swobodnie wyciac zarosla w sadzie, samosiejki drzewek kilkuletnich?

1. Data: 2005-10-21 08:52:02

Temat: Re: czy pila spalinowa da sie swobodnie wyciac zarosla w sadzie, samosiejki drzewek kilkuletnich?
Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "potek" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
news:1129862457.738628.52970@z14g2000cwz.googlegroup
s.com...
> czy do sciecia samosiejek kilkuletnich wiazow, i zarosnietego
> "badylami" ogrodu mozna uzyc pily spalinowej (nie kosy spal).

pewnie, ze mozna, a najlepiej zima, kiedy nie ma tyle soków.
ja co roku robie trzebienie odrastajacych wierzb i octowców wlasnie pila
spalinowa.

dobrego rzniecia!

moon

2. Data: 2005-10-21 22:23:20

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "potek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> dzieki za wiadomosc i to tak konkretna i szybka - to krzepiace.
> Rozejrze sie za jakas tania spalinowka z marketu (albo z wypozyczalni),
> bo ogrod zapuszczony od lat i prawdopodobnie wycinka bedzie
> jednorazowa.

odrośnie!

> Ale do zimy chyba nie doczekam - wolalbym w pazdzierniku-listopadzie,
> czy soki roslin mocno utrudniaja rzniecie?

nie aż tak bardzo w cienkich pniach i gałęziach. Ale grube i mokre to czasem
jest problem. Moja piła zużywa wtedy więcej oleju i łatwiej się zakleszcza.

> Jesli tobie ciagle to odrasta, nie warto sprobowac spryskac to
> herbicydem typu Roundup?

"nie o to chodzi by złapać króliczka, ale by gonic go"!
... no bo co ja wtedy z piłą zrobię?
:)

moon

3. Data: 2005-10-22 00:44:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

potek wrote:
> Czesc odrosnie, a czesc moze padnie na fest np. wiazy i kloniaste
> W takim razie zielsko potne zima, moze zdrewniale badyle wezma na
> poczatek i sie zobaczy jak idzie.
> Zawsze cos znajdziesz pod pilarke, chocby sasiadowi za dobra wodke, nie
> kazdy ma ochote do pracy pilarka teksaska. A wazne by zmniejszyc dawke
> halasu, bo jednak idzie to w czaszke poprzez kosci - mimo zakladania
> "sluchawek". Wszystko zalezy ile tej roboty jest.

Co to sie porobilo! Zwykla pila lancuchowa to tez "pilarka" :-(
Czy krawat juz na stale zostal "zwisem meskim ozdobnym",
a sznur od zelazka "przylaczaczem dwustronnie odlaczanym
do pracy goracej"?

A zeby zmniejszyc halas (i smrod) trzeba uzywac pily elektrycznej
zamiast spalinowej.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-10-22 01:10:54

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:5Yf6f.145500$lI5.114588@tornado.ohiordc.rr.com.
..

> A zeby zmniejszyc halas (i smrod) trzeba uzywac pily elektrycznej
> zamiast spalinowej.

ale ona siły nie ma.
to na jakieś chwaściki najwyżej.

moon

5. Data: 2005-10-22 01:50:41

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:

> ale ona siły nie ma.
> to na jakieś chwaściki najwyżej.

Drzewa srednicy okolo 20 cm bierze bez problemu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz