czy poród to choroba?

21. Data: 2008-11-11 23:20:27

Temat: Re: czy poród to choroba?
Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gargamel" < > napisał w wiadomości

> nieprawda, tak sie skłąda ze to były tak zwane "błędy w sztuce" czyli
> zaniedbania, niewiedza, czy nieumiejętność personelu porodowego, po prostu
> komuś naderwali rękę, komus nogę, komuś co innego, kogoś zarazili
> szpitalnymi chorobami i to upośledzenie zostało im już na całe zycie:O(
> a ile kobiet i dzieci umarło wyłącznie w skutek tych "błędów" to nawet nie
> wiadomo, bo o tym cicho sza, ręka rękę myje:O(

Widzę, że brak Ci merytorycznych argumentów. Dla mnie EOT.

Pozdrawiam
regen

22. Data: 2008-11-13 20:25:01

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 11 Nov 2008 22:18:51 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako gargamel, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> każda czynność fizjologiczna jest obarczona ryzykiem, samo życie to ryzyko,
> czy to znacy że należy je spędzać w szpitalu?

Jesli to ryzyko oznacza powazne zagrozenie dla zycia i zdrowia mojego
dziecka - nie mam nic przeciwko spedzeniu 3 dni w szpitalu.

> p.s. też nie potrafisz rodzić?

Tu Cie zdziwie - potrafilam i to bez problemu zadnego.
Za to sporo moich kolezanek zyje tylko dlatego ze mialy obok siebie lekarza
w tym momencie.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

chirurg naczyniowy pilnie
Tablica Snellena do bliży
Skrzywiona przegroda nosowa.Czy prostowanie komus pomogło?
Czy Kuba nie dla diabetyków???
test