czy pralka moze brudzic?

1. Data: 2003-08-11 06:40:26

Temat: czy pralka moze brudzic?
Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy komus z Was pralka zabrudzial ubrania?
pytam bo nie wiem czy jest to wogole mozliwe
mi wyglada na to ze ubrania wyjmuje poplamione jakims swinstwem ktorego sie
nie da potem sprac
plamy nie sa duze i nieregularnie rozlozone po ubraniach koloru
ciemnobrazowego
zdazylosie to dopiero drugi raz (brudzenie nie jest regularne) ale ciuchy sa
chyba do wyrzucenia
poradzcie cos bo nie wiem czy to wina pralki ze cos puszcza (jakis smar) i
dzwonic do serwisu bo jeszcze na gwarancji czy tez jakas reakcja czegos z
czyms

vamo

--
Stirlitz się zamyślił.
Spodobało mu się to, więc zamyślił sie jeszcze raz.

1. Data: 2003-08-11 10:32:04

Temat: Re: czy pralka moze brudzic?
Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vamo <v...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> --
> Stirlitz się zamyślił.
> Spodobało mu się to, więc zamyślił sie jeszcze raz.

Nie komentował bym Twojego postu, gdyby kilka dni temu moja żona nie
powiedziała mi że pralka brudzi. Szczególnie białe rzeczy. Musiał dać
wybielacz i zeszło.
Jaka masz pralkę, bo ja Whirpola. Pralka nowa. Pzdr.

1. Data: 2003-08-11 11:05:48

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie szykuje Ci się w tej pralce wymiana łożysk.
Jeżeli zacznie głośniej wirować (szum, chrobotanie) to
nie zwlekaj z naprawą. Im szybciej wymienia się łożyska
tym taniej i skuteczniej.
Powodem brudzenia mogą też być skorodowane rury

zayzayer

1. Data: 2003-08-11 11:15:45

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musiał dać
> wybielacz i zeszło.
nici z odplamiaczy, po calonocnej kompieli w vaniszu i solidnym wypraniu
jescze raz - plamy troche przyblakly w niektorych miejscach i tyle :-(

> Jaka masz pralkę, bo ja Whirpola. Pralka nowa. Pzdr.
Bosch - nie caly rok

moim zdaniem sa to jakies plamy organiczne (cos jakby pigment troszke
podobne do krwi lub soku), smar (jakby wyciekal gdzies) to troche by sie
spral a tu nic
calkiem mozliwe ze nie jest to wina pralki tylko reakcja proszku z jakims
swinstwem

pozdrawiam
vamo

1. Data: 2003-08-11 11:27:25

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

piszesz jakbys znal temat
miales podobne doswiadczenia i podobne plamy?
jesli rzeczywiscie to lozyska to sie niezle wkurze (nowe i na dodatek
gowno), glosniejszego wurowania itp nie zauwazylem, ale jesli plamienie moze
byc symptomem do takiej usterki to musze ja naprawic jeszcze na gwarancji
skorodowane rury - raczej nie mam sitko na wlocie wody wiec rdza nie powinna
wpasc, a inni z domownikow nie zauwazyli swinstwa w wodzie ani zmiany barwy,
no chyba ze skorodowala w srodku (ale jest nowa - sam juz nie wiem co
myslec)

vamo

1. Data: 2003-08-12 06:54:47

Od: "nelson" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vamo" <v...@w...pl> napisał:bh7do4$ahj$...@n...onet.pl...
> [...]
sie
> nie da potem sprac
> plamy nie sa duze i nieregularnie rozlozone po ubraniach koloru
[...]

mam dokładnie to samo... co jakiś czas pranie do kosza... :-(((
Pralka Zanussi TL 853C, 5-letnia
Żaden wybielacz nic nie pomaga :-((

Pozdrawiam
nelson

1. Data: 2003-08-12 07:15:52

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poradzcie cos bo nie wiem czy to wina pralki ze cos puszcza (jakis smar) i
> dzwonic do serwisu bo jeszcze na gwarancji czy tez jakas reakcja czegos z
> czyms

Dzwoń do serwisu i umawiam na przegląd/naprawę pralki.

Moim zdaniem to smar, nie idź po tym, że smar powinien się sprać bo moim
zdaniem "smar pralkowy" musi być odporny na wodę z detergentami bo taka
już jego "pralkowa natura" - nie może być usunięty przez pierwsze lepsze
pranie.

Nawet jeśli to nie smar a magicy z serwisu wyjmą coś innego co brudzi
pranie to i tak efekt osiągniesz - zlikwidujesz przyczynę brudzenia i
unikniesz nieprzyjemności w przyszłości. Jeśli potrzebujesz bodźca
ekonomicznego to pomyśl ile musiałbyś/musiałabyś (może czytam nieuważnie
ale z Twojego postu to (płeć) chyba nie wynika :-) ale i tak przecież o
pralkę tu chodzi ;-) ) wydać gdyby jeszcze raz, dwa lub trzy ubrania
nadawały się tylko do wyrzucenia.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-08-12 08:14:24

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim
dzwonie do serwisu
a co! niech naprawia!

vamo
--
Stirlitz się zamyślił.
Spodobało mu się to, więc zamyślił sie jeszcze raz.

program do...?
czy system jednego klucza to dobre rozwiazanie ?
wlamanie - jednak to zrobili - ale jak ?
Opłaty
jak zdjąc stara farbe??