czy sama ładowarka żre prąd ?

1. Data: 2005-07-06 13:58:43

Temat: czy sama ładowarka żre prąd ?
Od: noob <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wszystkich technicznych przepraszam za lame, ale ciekawi mnie czy sama
ładowarka (bez telefonu, lub innego urządzenia co ma sie ładować) żre prąd,
i czy to są jakieś poważne straty czy tylko tzw "błąd statystyczny".

pytam bo mam kilka takich wynalazków które są w sieci cały czas i nie wiem
czy sie tym przejmować czy nie.
pozdrawiam
Bartosz

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0527-0, 2005-07-04
Przetestowano na: 2005-07-06 15:58:44

2. Data: 2005-07-06 14:28:42

Temat: Re: czy sama ładowarka żre prąd ?
Od: a...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ładowarka (bez telefonu, lub innego urządzenia co ma sie ładować) żre prąd,
> i czy to są jakieś poważne straty czy tylko tzw "błąd statystyczny".

Jest to wartość zdecydowanie pomijalna-możesz nie zaprzątać se tym głowy

Drzeju

3. Data: 2005-07-06 14:53:08

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

noob <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> ładowarka (bez telefonu, lub innego urządzenia co ma sie ładować) żre prąd,
> i czy to są jakieś poważne straty czy tylko tzw "błąd statystyczny".

Wszystkie tego typu urzadzenia, jeżeli się nie grzeją, to prad, który
pobierają można olać.

4. Data: 2005-07-06 14:55:46

Od: Paweł T. <n...@b...po.co> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:

> Wszystkie tego typu urzadzenia, jeżeli się nie grzeją, to prad, który
> pobierają można olać.

Co znaczy "jeśli się nie grzeją"?

paweł

5. Data: 2005-07-06 15:25:45

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł T. wrote:

> Co znaczy "jeśli się nie grzeją"?

Jesli nie jestes w stanie stwierdzic, ze obudowa jest wyraznie
cieplejsza od otoczenia, to mozesz uznac, ze sie nie grzeja.

pozdrawiam,

mirek

6. Data: 2005-07-06 15:29:09

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jul 2005 16:55:46 +0200, Paweł T. <n...@b...po.co> wrote:

>Co znaczy "jeśli się nie grzeją"?

Są ciepłe, mimo że "nic nie robią".

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

7. Data: 2005-07-06 15:34:06

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł T. <n...@b...po.co> napisał(a):

> Co znaczy "jeśli się nie grzeją"?

Taka ładowarka na jałowym biegu pobierany prąd musi zamienić na ciepło. Im
więcej ciepła, ty większy prąd. Przecież nie zamieni tego prądu na fale
radiowe, ani na światło, ani na inne promieniowanie, czy inne efekty
akustyczne(oczywiście trochę upraszczam)

8. Data: 2005-07-06 16:39:05

Od: Paweł T. <n...@b...po.co> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:

> [...]
> prądu na fale radiowe, ani na światło, ani na inne promieniowanie,
> czy inne efekty akustyczne(oczywiście trochę upraszczam)

A jeśli się grzeją? To pobierają więcej prądu (którego nie można olać?)?
--
paweł

9. Data: 2005-07-06 16:48:45

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> pytam bo mam kilka takich wynalazków które są w sieci cały czas i nie wiem
> czy sie tym przejmować czy nie.

Zadałem sobie trud zliczenia tego "wszystkiego" co jest włączone na stałe do
gniazdek
i trochę mnie to zastanowiło. Jednak trochę to kosztuje. W moim mieszkaniu
wyszło,
zliczając wszystkie zasilacze, czuwania telewizorów, satelit, telefonów,
itp.,
że mam na stałe włączoną żarówkę 60W. Co daje 60W x 24h x 30dni = 43kWh
Należy to pomnożyć przez koszt kilowatogodziny i okaże się czy jest to powód
do bezsenności. :)

Pozdrawiam emarcin

10. Data: 2005-07-06 18:48:56

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin <e...@p...com> wrote:

> Zadałem sobie trud zliczenia tego "wszystkiego" co jest
> włączone na
> stałe do gniazdek
> i trochę mnie to zastanowiło. Jednak trochę to kosztuje.

Ale jak to liczyłeś? Telewizor zapewne ma gdzies w papierach
podaną moc pobieraną w stanie czuwania, ale tunery, ładowarki,
zasilacze od czegośtam itp.? Zsumowałeś moc podaną na wszystkich
takich zasilaczach?

J.

czy soda zmiekcza wode?
Cena frontu kuchennego i płyty wiórowej