czy słyszałeś o czyms takim ?

1. Data: 2006-02-28 12:44:29

Temat: czy słyszałeś o czyms takim ?
Od: "ALMERKA" <X...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
czy ktoś z szanownego grona słyszał o
MASAŻU STÓP ??
podobno sa "fachowcy" - którzy poprzez odpowiedni masaż stóp- tzn. masowanie
poszczególnych cześci które odpowiadają narządom wewnętrznym, rzekomi taki
masaż oczyszczaja organizm, pobudzają narządy, poprawiaja ich wydajność ??
jeśli ktoś może coś powiedzieć na ten temat to zapraszam na wątek.

2. Data: 2006-02-28 12:44:38

Temat: Re: czy słyszałeś o czyms takim ?
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś z szanownego grona słyszał o
> MASAŻU STÓP ??

chciaz dalem juz na tym forum wyraz tego, ze mam prawdziwa alergie na
szamanstwo mylone z medycyna, to doswiadczylem takiego masazu i goraco go
polecam- prawdziwy specjalista jest w stanie podac na prawde zaskakujaco
trafna diagnoze, a samopoczucie po takim masazu wyraznie sie poprawia
(chociaz nie nazwalbym tego leczeniem)

jest tylko jedno male "ale"- najblizszy gabinet w ktorym znajdziesz takiego
fachowca jest w Chinach (a i tam nie jest o niego tak prosto)

Tomasz

3. Data: 2006-02-28 13:32:08

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ALMERKA" <X...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
??
> jeśli ktoś może coś powiedzieć na ten temat to zapraszam na wątek.

moja siostra miała w piersi tłuszczaka czy włókniaka, którego lekarze
chcieli usunąć. Za namową swojej teściowej poszła do takiego masażysty (a
co, pomyslała, nie zaszkodzi), po kilkunasu takich masażach stóp wybrała się
na powrót do lekarzy, a tu ani śladu po tym tłuszczaku. Mówiła jednak, ze te
masaże dość bolesne były.

4. Data: 2006-02-28 13:51:00

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2006 13:44:29 +0100, ALMERKA napisał(a):

> czy ktoś z szanownego grona słyszał o
> MASAŻU STÓP ??

Tak , tu jest wszystko o masażu stóp :-)

JULES
He gave her a foot massage.

VINCENT
A foot massage?

Jules nods his head: "Yes."

VINCENT
That's all?

Jules nods his head: "Yes."

VINCENT
What did Marsellus do?

JULES
Sent a couple of guys over to his
place. They took him out on the
patio of his apartment, threw his
ass over the balcony. Nigger fell
four stories. They had this garden
at the bottom, enclosed in glass,
like one of them greenhouses --
nigger fell through that. Since
then, he's kinda developed a speech
impediment.

The elevator doors open, Jules and Vincent exit.

VINCENT
That's a damn shame.

7. INT. APARTMENT BUILDING HALLWAY - MORNING 7.

STEADICAM in front of Jules and Vincent as they make a beeline
down the hall.

VINCENT
Still I hafta say, play with
matches, ya get burned.

JULES
Whaddya mean?

VINCENT
You don't be givin' Marsellus
Wallace's new bride a foot massage.

JULES
You don't think he overreacted?

VINCENT
Antwan probably didn't expect
Marsellus to react like he did, but
he had to expect a reaction.

JULES
It was a foot massage, a foot
massage is nothing, I give my
mother a foot massage.

VINCENT
It's laying hands on Marsellus
Wallace's new wife in a familiar
way. Is it as bad as eatin' her
out -- no, but you're in the same
fuckin' ballpark.

Jules stops Vincent.

JULES
Whoa...whoa...whoa...stop right
there. Eatin' a bitch out, and
givin' a bitch a foot massage ain't
even the same fuckin' thing.

VINCENT
Not the same thing, the same
ballpark.

JULES
It ain't no ballpark either. Look
maybe your method of massage
differs from mine, but touchin' his
lady's feet, and stickin' your
tongue in her holyiest of holyies,
ain't the same ballpark, ain't the
same league, ain't even the same
fuckin' sport. Foot massages don't
mean shit.

VINCENT
Have you ever given a foot massage?

JULES
Don't be tellin' me about foot
massages -- I'm the fuckin' foot
master.

VINCENT
Given a lot of 'em?

JULES
Shit yeah. I got my technique down
man, I don't tickle or nothin'.

VINCENT
Have you ever given a guy a foot
massage?

Jules looks at him a long moment -- he's been set up.

JULES
Fuck you.

He starts walking down the hall. Vincent, smiling, walks a
little bit behind.

VINCENT
How many?

JULES
Fuck you.

VINCENT
Would you give me a foot massage --
I'm kinda tired.

JULES
Man, you best back off, I'm gittin'
pissed -- this is the door.

--
PiS = Populizm i Socjalizm
To napisałem ja - zapluty karzeł III RP

5. Data: 2006-02-28 14:35:09

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ALMERKA" <X...@c...pl> napisał w wiadomości

> czy ktoś z szanownego grona słyszał o
> MASAŻU STÓP ??

Zapewne chodzi ci o refleksologie.
Polecam kazdemu o ile wykonuje ja doswiadczony i wykwalifikowany
refleksolog.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

6. Data: 2006-02-28 16:00:16

Od: "J_Bond" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest tylko jedno male "ale"- najblizszy gabinet w ktorym znajdziesz
> takiego
> fachowca jest w Chinach (a i tam nie jest o niego tak prosto)

ja z koleji chodze do takiego masażysty ...
i nie są to chiny,
masuje on stopy od 20 lat,
trafiłem do niego przez przypadek - z powodu trądziku a raczej syfów na
twarzy, a diagnoza masażysty po pierwszym seansie była taka:
chore i zamulone nerki, przewód moczowy, dwunastnica, zła praca śledziony i
wątroby,

jestem po 4 seansie i jak narazie efekty są niewiekie, ale jak to mówi P.
Jurek "nie od razu jest sie w 6 miesiącu ciąży" :)

jestem pełen wiary w to co on mówi i robi, sam wiem że przyjezdzają do niego
nie tylko stare babcie którym można wszystko wcisnąć ale lekarze, księża i
politycy !!

coś w tym musi być

7. Data: 2006-02-28 17:43:20

Od: Wiktor Grębla <g...@n...poczta.fm.spam> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pyzel napisał(a):

> Tak , tu jest wszystko o masażu stóp :-)

[...]

Jak się okazuje Fikcyjna Pulpa, to całkiem uniwersalne dzieło :>

Pozdrawiam
W.
--
"She said, `I know you ... you cannot sing'. I said, `That's nothing,
you should hear me play piano.'"

8. Data: 2006-02-28 22:20:06

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w
wiadomości news:du1o0l.3vvk0gl.1@to.robota.cypla.jest...

> Tak , tu jest wszystko o masażu stóp :-)

wow, masz to po niemiecku lub po hiszpansku, bo lewostronnych nie
trawie?
nie podejrzewam o polski takiego wielkiego europejczyka jak ty :-(

--
pozdro
ape

9. Data: 2006-03-01 08:27:18

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiktor Grębla" <g...@n...poczta.fm.spam> napisał w wiadomości
.

> [...]
>
> Jak się okazuje Fikcyjna Pulpa, to całkiem uniwersalne dzieło :>

Mi też to samo przyszło do głowy, tylko nie wiedziałam jak to ująć, brawo,
popieram
Pozdrawiam - Agnieszka

10. Data: 2006-03-01 08:53:48

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:du2ign$75a$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze ape

> wow, masz to po niemiecku lub po hiszpansku, bo lewostronnych nie
> trawie?
> nie podejrzewam o polski takiego wielkiego europejczyka jak ty :-(

Wersja ang. leży w sieci, gotowa na kopiuj wklej, wersja polska stoi na
półce z innymi książkami. Trzeba by zeskanować, OCR zrobić :-(

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

lewogram patologiczny
nowe okulary - problem
"Kolanolog" w Krakowie
Bolace i "strzelajace" kolana.