czy spac w pokoju razem z TV?

11. Data: 2000-09-06 10:31:12

Temat: Re: czy spac w pokoju razem z TV?
Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <a...@a...com> wrote in message news:8p5316$kq0$1@news.tpi.pl...

[...]
> Nawet jesli przyciaga to nie przyciaga tego z hiperprzestrzeni tylko
> z pokoju w, ktorym stoi a wiec nie jest zrodlem jak piszesz tylko
> co najwyzej koncentratorem. Dzieki temu, ze wszystkie "te swinstwa"
[...]

Jest zrodlem _po_ wylaczeniu TV. Przy dzialajacym telewizorze,
jest "czarna dziura" ;-)

Ekran lapie takze ten kurz, ktory wywedrowalby w innym wypadku
z pomieszczenie, podczas normalnej wymiany powietrza.

> Z tego co piszesz wynikaloby, ze
> a) promieniowanie owo szkodzi tylko gdy spimy,

A spaliny z pracujacego silnika samochodu tez szkodza tylko
wtedy, kiedy go zostawimy wlaczonego na noc i pojdziemy
spac. Podczas jazdy nie...
[...]

> EOT

A dlaczego? Jeszcze tyle ciekawych aspektow tego problemu
nie omowilismy... ;-)

Pozdrawiam,
Andrzej

12. Data: 2000-09-06 10:40:11

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2000-09-06 12:01:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> jest niezlym "zrodelkiem" tych swinstw po wylaczeniu,
>
> - kable podlaczajace sprzet do sieci dzialaja jak antena promieniujaca
> fale elektromagnetyczne o czestotliwosci 50 Hz.
>
> AFAIK nie ma do tej pory sprawdzonych wynikow badan wplywu
> fal o tej dlugosci na organizm, ale sa podejrzenia, ze moga
> powodowac nektore odmiany raka. I moge sie mylic (niech mnie
> poprawia "Niemcy" :-) obecni na tej grupie), ale z tego powodu, w
> Niemczech jest w zwyczaju odcinac zasilanie domu na noc.
>
> Ale jak napiszesz, ze ogladanie reklam w TV ma gorszy wplyw
> na zdrowie, to nie bede sie spieral... :-)

Jesli chodzi o spanie to ja wole spac w pokoju z piekna, dlugonoga
dziewczyna niz telewizorem, wiec z opinia, ze spanie z TV moze szkodzic
w pelni sie zgadzam

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

14. Data: 2000-09-06 12:56:57

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik J.S. <s...@c...katowice.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...katowice.pl...
> slyszalam ze dobrze jest nakrywac go bialym materialem, czy to zabobony
> czy to ma jakis sens ?

Oczywiscie, ze nalezy przykrywac, ale na owym bialym materiale koniecznie
musi byc 5 czerwonych kropek odpowiednio rozmieszczonych ;-) Pozdrawiam - A.

15. Data: 2000-09-06 13:03:38

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co piszesz wynikaloby, ze
> a) promieniowanie owo szkodzi tylko gdy spimy,
> b) powszechnym zwyczajem Niemcow jest wylaczanie zasilania w domach
> w czasie snu.

Sedlak pisał , że pole EM działa o wiele mocniej na organizm będący w
bezruchu (sen, leżenie). Wiązał z tym nagłe zgony niemowląt - właśnie w
czasie snu.

"Jadarek" - Dariusz Kral

16. Data: 2000-09-06 13:32:09

Od: "Piotr" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jadarek" <o...@k...mtl.pl> wrote in message
> Sedlak pisał , że pole EM działa o wiele mocniej na organizm będący w
> bezruchu (sen, leżenie). Wiązał z tym nagłe zgony niemowląt - właśnie w
> czasie snu.

Na jakiej podstawie takie daleko posuniete wnioski ?
Czy cos oprocz przypuszczen na to wskazuje ?

Aby to potwierdzic nalezalo by zrobic kopie wspomnianego
niemowlecia sklonowac i umiescic w identycznym srodowisku badawczym
z ta roznica, ze w jednym przypadku podane by bylo dzialaniu
pola pochodzacego od sieci energetycznej (220V/50Hz) a
w drugim nie. Jesli w jednym z przypadkow nastapilby zgon a w
drugim nie to bylby juz jakis dowod, a bez tego to jest tylko
teoria, ktora moze ale nie musi byc prawdziwa.

"Doswiadczenie" takie jest z wielu wzgledow niemozliwe do wykonania
wiec mozemy sobie tylko gdybac.

Przyczyna mogla byc przeciez zupelnie inna.
Ostatnio widzialem w TV jakis program, w ktorym lekarze
wypowiadali sie, ze wiele niewyjasnionych do tej pory zgonow
niemowlat w czasie snu wydaje sie byc zwiazanych z klopotami
z oddychaniem. To samo zreszta dotyczy doroslych, ktorzy
maja tendencje do chrapania.

--
P.

17. Data: 2000-09-07 18:16:07

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BB wrote:

> damon napisa?(a) w wiadomo?ci: <8p50he$khr$1@news.ipartners.pl>...

> po to robia lodowki ktore wytrzymuja bez pradu do 12 h ;>>>
A toaleta z rozdrabniaczem i pompka ?
a system alarmowy ?
a sterowania ogrzewania ?
a telefon ?

18. Data: 2000-09-16 13:53:56

Od: "Mariusz Oles" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8p2mis$a2h$...@n...tpi.pl...
> "J.S." <s...@c...katowice.pl> wrote in message
> A tak juz calkiem na serio to najlepiej wieczorem wynosic caly sprzet
> elektroniczny
> do lazienki a rano spowrotem go montowac. Dobrze jest tez poprosic
sasiadow
> (jesli mieszkasz w bloku) aby zrobili to samo - wiadomo sciany w tych
nowych
> budynkach sa takie cienkie i promieniwanie moze bez trudu przez nie
> przechodzic.

Zapomniałeś dodać że sieć elektryczną też trzeba zdemontować i wynieść a
rano z powrotem wszystko zmontować.

Hyperhydrosis raz jeszcze
Immunologiczne-leki-PROS ZE!!!
Odzywianie a silownia
"Uzdrowic Wymiar Sprawiedliwosci , Osadzac Bledy Lekarskie"
prolaktyna