czy to ciąża??

1. Data: 2005-11-15 10:13:52

Temat: czy to ciąża??
Od: "zagubione dziewcze17" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to ciąża..?

Mam pewne pytanie i nie wiem, do kogo się skierować. Pomyślałam ż
może u was znajdę odpowiedz!! Czy jest możliwe zapłodnienie kobiety nie drogą
płciową?? Bo przeczytałam w jakimś piśmie, że tak i teraz nie wiem, gdyż mam
objawy takie jak kobieta w ciąży, ale nie odbyłam żadnego stosunku!! I nie wiem
czy jest to możliwe?? W tym piśmie przeczytałam ze można zajść w ciążę przez
przenoszenie przez ubranie, jeśli w ubraniu znajdują się części nasienia to czy
jest możliwe zapłodnienie?? Bo ja tylko siedziałam chłopakowi na kolanach i nie
wiem czy przez takie cos można zajść w ciążę?? i nie wiem co ja mam teraz robić,
gdyż mam dopiero 17lat. Proszę o jak najszybszy kontakt!!

2. Data: 2005-11-15 11:01:05

Temat: Re: czy to ciąża??
Od: "drewnokocur" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez
> przenoszenie przez ubranie, jeśli w ubraniu znajdują się części nasienia

a co to było Bravo?

jak siedziałas mu na kolanach nago i on był nago to jest
prawdopodobieństwo...
jeśli on był w ubraniu i ty też i jesteś w ciązy to zgłoś się do księgi
rekordów.
wygospodaruj sobie popołudnie na czytelnie a jak bardzo nerowowa jesteś to
odłóż sobie z kieszonkowego jakieś plus minus 15 zeta na test. parę minut i
po nerwach.

smiać się czy płakać nad ciemnogrodem w narodzie?

3. Data: 2005-11-15 12:25:52

Od: A6X6I6D <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zagubione dziewcze17 napisał:

> [...]
> wiem czy przez takie cos można zajść w ciążę?? i nie wiem co ja mam teraz robić,
> gdyż mam dopiero 17lat. Proszę o jak najszybszy kontakt!!

A nie masz czasem siniaka na kolanie ?? Bo jak masz to może być ciąża
pozamaciczna. Swojom drogom jeśli usiadłaś kolesiowi na kolanka a on od
razu się zbryzgał w spodnie - to musi być z niego niezły ogier -
prędzej zostaniesz onanistkom tak jak bluzgacz niż on cie zaspokoli .

4. Data: 2005-11-15 13:11:46

Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zagubione dziewcze17 napisał(a):
> [...]
> przenoszenie przez ubranie, jeśli w ubraniu znajdują się części nasienia to czy

Bravo, Bravo girl , Filipinka etc....

> Bo ja tylko siedziałam chłopakowi na kolanach i nie
> wiem czy przez takie cos można zajść w ciążę??

jezeli ty i on byliscie ubrani to siakojs mi sie to nie widzi :/

> i nie wiem co ja mam teraz robić,
> gdyż mam dopiero 17lat.

wiek akurat nie ma wiele do roboty... teraz to takie czasy ze w liceum
trudno znalezc kogos bez doswiadczenia... i zaczyna juz sie to przenosic
na gimek - chore !!

a teraz troche powazniej. nie ma fizycznej mozliwosci aby doszlo do
zaplodnienia siedzac komus na kolanach ( no chyba ze w krotkim czasie
urwal ci sie film - to moze moze ). przecie nawet jakby pare plemnikow
sie dostalo do srodka.. to i tak maja jeszcze przed soba dluuuga droge
do celu... wiec nawet nie ma tu prawdopodobienstwa..
co do objawow - to moze po prostu cos cie bierze albo czyms sie
zatrulas... nie musisz sie martwic.. to na 99.(9)% nie ciaza.
glowa do gory
pozdrowki

|Gippo gg:2364689 |
|www.gippo-art.xt.pl|

5. Data: 2005-11-15 17:42:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zagubione dziewcze17; <7...@n...onet.pl> :

> [...]
> jest możliwe zapłodnienie?? Bo ja tylko siedziałam chłopakowi na kolanach i nie
> wiem czy przez takie cos można zajść w ciążę??

A rozporek miał zapięty? ;)

> i nie wiem co ja mam teraz robić,
> gdyż mam dopiero 17lat. Proszę o jak najszybszy kontakt!!

Adres najbliższego ginekologa znajdziesz w książce telefonicznej, testy
ciążowe w aptece - NIKT!!! na tej grupie nie stwierdzi, czy jesteś w
ciąży - trochę strachu i wysiłku musisz sama ponieść w REALNYM!!!
świecie.

Flyer

6. Data: 2005-11-15 18:02:44

Od: Gandalf the Pink <GandalfDaPink@R'Han.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.11.2005 zagubione dziewcze17 <e...@o...pl> napisał/a:
> Czy to ciąża..?

Na pewno.

--
G -=gandalf.uczucia.com.pl=-

... Ile bitów zmieści się na końcu szpilki ?

7. Data: 2005-11-15 20:21:48

Od: A6X6I6D <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gandalf the Pink napisał:

> Na pewno.

ale czy napewno pozamaciczna ??

8. Data: 2005-11-15 20:25:28

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

SPAMER

9. Data: 2005-11-16 21:45:54

Od: "abc" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

>W tym piśmie przeczytałam ze można zajść w ciążę przez przenoszenie przez
ubranie

tylko przez gumowce

L.

Wielkie kłopoty w rodzinie =(
Dla czego mam wszystko gdzieś???!!!
Re: Szósty zlot.
Uwaga! Za chwilę film o depresji na TVP2
ryzyko