Re: czy to jest mozliwe?

From: Senicz <w...@u...org.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: czy to jest mozliwe?
Date: Wed, 02 Jun 2004 20:35:09 +0200

Użytkownik Anna Lazowska napisał:

> Troche klasy zycze.
>
> Anka

Pocieszam sie i was ze jeszcze sa normalni ludzie
- szczupli. A tu taki atak. Sadze ze wiekszosc
grubych problemow wynika z lapczywosci,
pazernosci, chciwosci i innych. Po drugie poziom
umyslowy grubych jest jakby zachwiany. Pocieszaja
sie jedzeniem jakby na inne sposoby nie mogli. no
moze kolko sie zamyka bo wiekszosc mysli tak :
jestem gruby nikt mnie nie lubi a jak mam
przyjaciela to tylko grubego bo ci chudzi to chyba
smieja sie za moimi plecami i dla tego zjem sobie
cos. Wzmocnie sie. Pewnie mam zaniski poziom cukru
wiec co? ciasteczko? o nie czekolade to bedzie
lepsze zdrowsze.........
na wegetarianizmie pisalem juz o najlepszej diecie
wystarczy skoczyc i poczytac. Aby byc zdrowym i
szczuplym trzeba mocno uwierzyc ze ta dieta jest
dobra. Np. nie jesc pieczywa i ogolnie skrobi tych
wszystkich makaronow buleczek ciasteczek
kaszeczek. I sposob jest prosty. Nie ma w domu to
nie ma w usteczkach. Idziesz do sklepu to nie pedz
do pieczywka maczusi czy makoronika tylko kup
owoce warzywa troche bialka i do domu. Musisz
odzwyczaic organizm od pochlaniania skrobi.
Glodna? jabuszko pomaranczka bez banana jeszce
robimy salatke znowu glodna jogurcik z owocami
a moze jajeczko z warzywami na goraco?
doprawiamy solimy i jemy te pysznosci ile sie da.
I zdrowiejemy i chudniemy!!!!!