czy to jest mozliwe?

1. Data: 2004-06-02 13:22:59

Temat: czy to jest mozliwe?
Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

stoje se w kolejce do stoen a tuz obok mnie piekna
szczupla dziewczyna. Mezatka ale nie oto chodzi.
Wiec ja sie pytam co Pani robi ze taka szczupla? a
ona ze nic dar od Boga!!!
no w morde. Tyle spasionych bezwstydnie dziewczyn
a ona ze dar od Boga!!!!!

2. Data: 2004-06-02 13:35:32

Temat: Re: czy to jest mozliwe?
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Senicz" <w...@u...org.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Wiec ja sie pytam co Pani robi ze taka szczupla? a
> ona ze nic dar od Boga!!!
> no w morde. Tyle spasionych bezwstydnie dziewczyn

widzisz wiara czyni cuda :)
i przestan sie ogladac za mezatkami ;)

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piekna byla

3. Data: 2004-06-02 13:50:11

Temat: Re: czy to jest mozliwe? [troche OT]
Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> widzisz wiara czyni cuda :)
> i przestan sie ogladac za mezatkami ;)

sorry, ze OT ale dawno mnie nie bylo na tej grupie, kiedys ja calkiem czesto
czytalem i pamietam ze nagle sie pojawiles Niedzwiedziu z calkiem calkiem
nadwaga...

I co? Jak dzisiaj ?:) Duzo lepiej ?:)

pozdrawiam,
Tomek

4. Data: 2004-06-02 15:51:35

Od: "Anna Lazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiec ja sie pytam co Pani robi ze taka szczupla? a
> ona ze nic dar od Boga!!!
> no w morde. Tyle spasionych bezwstydnie dziewczyn

Sluchaj, czy Ty przypadkiem nie masz jakichs kompleksow (np. ten, no za
maly...?)
Jezeli ktos cierpi z powodu swojej tuszy, to cierpi, a Ciebie to nie boli.
Jezeli nie mozesz patrzec, to patrz w druga strone. Naprawde nie masz
wiekszych problemow niz to, jak kto wyglada? To Ci zazdroszcze, bo ja mam.
Moge nawet sie podzielic, jezeli sobie tego zyczysz.
Kurcze, piszesz o spasionych tylkach itp, o tym, jak to sie robi niedobrze -
a nie pomyslales, ze taki stan rzeczy u niektórych moze wynikac z chroby?

Pomysl o sobie, bo szczerze mówiac nie sadze, cobys byl idealem (jezeli
jestes, to jestes cholernie nudny i nie wart zachodu). A skoro nie, to moze
innych Twoje wady draznia tak cholernie jak Cienie kobiety majace na czym
siadac? Fajnie by Ci bylo, gdyby tak zaczely manifestowac fakt tego, ze
Twoje wady go denerwuja jak Ty to tu uskuteczniach?
Troche klasy zycze.

Anka

5. Data: 2004-06-02 18:35:09

Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Lazowska napisał:

> Troche klasy zycze.
>
> Anka

Pocieszam sie i was ze jeszcze sa normalni ludzie
- szczupli. A tu taki atak. Sadze ze wiekszosc
grubych problemow wynika z lapczywosci,
pazernosci, chciwosci i innych. Po drugie poziom
umyslowy grubych jest jakby zachwiany. Pocieszaja
sie jedzeniem jakby na inne sposoby nie mogli. no
moze kolko sie zamyka bo wiekszosc mysli tak :
jestem gruby nikt mnie nie lubi a jak mam
przyjaciela to tylko grubego bo ci chudzi to chyba
smieja sie za moimi plecami i dla tego zjem sobie
cos. Wzmocnie sie. Pewnie mam zaniski poziom cukru
wiec co? ciasteczko? o nie czekolade to bedzie
lepsze zdrowsze.........
na wegetarianizmie pisalem juz o najlepszej diecie
wystarczy skoczyc i poczytac. Aby byc zdrowym i
szczuplym trzeba mocno uwierzyc ze ta dieta jest
dobra. Np. nie jesc pieczywa i ogolnie skrobi tych
wszystkich makaronow buleczek ciasteczek
kaszeczek. I sposob jest prosty. Nie ma w domu to
nie ma w usteczkach. Idziesz do sklepu to nie pedz
do pieczywka maczusi czy makoronika tylko kup
owoce warzywa troche bialka i do domu. Musisz
odzwyczaic organizm od pochlaniania skrobi.
Glodna? jabuszko pomaranczka bez banana jeszce
robimy salatke znowu glodna jogurcik z owocami
a moze jajeczko z warzywami na goraco?
doprawiamy solimy i jemy te pysznosci ile sie da.
I zdrowiejemy i chudniemy!!!!!

6. Data: 2004-06-02 19:03:23

Od: "Anna Lazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pocieszam sie i was ze jeszcze sa normalni ludzie
> - szczupli.

A z problemami z tusza to do psychiatry, bo nienormalni? Inny swiatopoglad niz
Twoj i do wariatkowa?

> [...]
> robimy salatke znowu glodna jogurcik z owocami
> a moze jajeczko z warzywami na goraco?
> doprawiamy solimy i jemy te pysznosci ile sie da.

Albo faktycznie masz małego i to jest problemem nr 1 w Twoim zyciu, albo sam
jestes na tyle GRUBUY ze w drzwiach sie nie miescisz.
I to powoduje, ze po nocach nie mozesz spac wypisujac totalne bzdury. A polecz
sie progesteronem przez poltora roku, bedac kobieta z rozhwianymi hormonami, a
miej Haschimoto, a miej niedoczynnosc tarczycy.
Zamiast sie madrzyc piszac bzdury, poucz sie troche z podrecznika biologii do
liceum, to moze zrozumiesz, ze w niektorych przypadkach jedzac same warzywa i
owoce mozna przytyc.

Anka, wege, wazaca 53kg, mierzaca 164cm i wcale nie uwazajaca, ze jej sposob
zywienia jest wspanialy i najlepszy na swiecie.

7. Data: 2004-06-02 19:12:36

Od: "Anna Lazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze jajeczko z warzywami na goraco?
> doprawiamy solimy i jemy te pysznosci ile sie da.
> I zdrowiejemy i chudniemy!!!!!

A jak juz jestes taki gieroj dietetyczny i zjadles w tej materii wszystkie
rozumy, to dziwne, ze nie wiesz, ze sol zatrzymuje wode w organizmie powodujac
opuchlizne. Powoduje to miedzy innymi obwisle, nieestetyczne cialo. Tego tez
sie zapewne brzydzisz, wiec nie sol.
W mojej diecie niestety nie ma miejsca dla jajeczka, gdyz sa produktem
odzwierzecym.
Oj, o wegetarianizmie i zdrowym zywieniu to widze nie mamy pojecia (kaszki,
skrobia, etc)....

Anka

8. Data: 2004-06-03 07:42:30

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> [...]
czesto
> czytalem i pamietam ze nagle sie pojawiles Niedzwiedziu z calkiem calkiem

ooo o niebo ze 128 kg na 103kg dzis rano :) niejedzenie
chleów,makaronow,ziemiakow,i cukrów weszło mi w krew :) przestalem sie
slinic na frytki itp. :) polecam !!! dzis jak widze soczek owocowy ktory
gasi pragnienie na bilbordzie to odruchowo mysle sobie "eee woda lepsza niz
te g... z cukrem :)
sadze ze pomaga mi tez agresja jaka wkładam w mysl o jedzeniu cukrów tzn.
cukier to g...w po kiego ch..a mam go jesc :) przeciez to trucizna i wyglada
sie po tym jak prosie , sapie po 300m spacerku i bola kolana :)))
--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

9. Data: 2004-06-03 07:56:02

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> ooo o niebo ze 128 kg na 103kg dzis rano :)
> niejedzenie ...

to gratulacje!! :)

10. Data: 2004-06-03 08:14:25

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to gratulacje!! :)

dzieki dzieki :) wszystko zawdzieczam tej grupie :)

--

czy kasza jaglana moze zastapic miesko?
Meridia 10
kofeina