Re: czy to jest mozliwe?

From: "Anna Lazowska" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: czy to jest mozliwe?
Date: 2 Jun 2004 21:03:23 +0200

> Pocieszam sie i was ze jeszcze sa normalni ludzie
> - szczupli.

A z problemami z tusza to do psychiatry, bo nienormalni? Inny swiatopoglad niz
Twoj i do wariatkowa?

A tu taki atak. Sadze ze wiekszosc
> [...]
> szczuplym trzeba mocno uwierzyc ze ta dieta jest
> dobra. Np. nie jesc pieczywa i ogolnie skrobi tych
> wszystkich makaronow buleczek ciasteczek
> kaszeczek. I sposob jest prosty. Nie ma w domu to
> nie ma w usteczkach. Idziesz do sklepu to nie pedz
> do pieczywka maczusi czy makoronika tylko kup
> owoce warzywa troche bialka i do domu. Musisz
> odzwyczaic organizm od pochlaniania skrobi.
> Glodna? jabuszko pomaranczka bez banana jeszce
> robimy salatke znowu glodna jogurcik z owocami
> a moze jajeczko z warzywami na goraco?
> doprawiamy solimy i jemy te pysznosci ile sie da.

Albo faktycznie masz małego i to jest problemem nr 1 w Twoim zyciu, albo sam
jestes na tyle GRUBUY ze w drzwiach sie nie miescisz.
I to powoduje, ze po nocach nie mozesz spac wypisujac totalne bzdury. A polecz
sie progesteronem przez poltora roku, bedac kobieta z rozhwianymi hormonami, a
miej Haschimoto, a miej niedoczynnosc tarczycy.
Zamiast sie madrzyc piszac bzdury, poucz sie troche z podrecznika biologii do
liceum, to moze zrozumiesz, ze w niektorych przypadkach jedzac same warzywa i
owoce mozna przytyc.

Anka, wege, wazaca 53kg, mierzaca 164cm i wcale nie uwazajaca, ze jej sposob
zywienia jest wspanialy i najlepszy na swiecie.