czy to jest mozliwe?

21. Data: 2004-06-04 06:11:06

Temat: Re: czy to jest mozliwe?
Od: "emati" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <h...@e...day.pl> napisał w wiadomości
news:1rpc4ofitgjuy.k2dz3cnua9c7$.dlg@40tude.net...

> W takim razie ty powinieneś ważyć >600 kg, bo twoja glupota jest wieksza
> niz ustawa przewiduje i w zaden sposob normalny nie jestes. Logicznie
rzecz
> biorąc nie masz prawa być chudy.

> Nie. To nie jest naturalny odruch.
> Bogu dziękuję, że stać mnie na samochód, dzięki czemu nie muszę podróżować
> z takimi burakami, jak ty.
>

> --
> Eva Sheers

Nic dodać nic ując.
Bravo Eva!

22. Data: 2004-06-04 07:27:07

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krótko, jasno, treściwie :D
>
> Niech Cię uściskam, Haniu, poprawiłaś mi nastrój po lekturze tego grubasa,
> ociężalca umysłowego, senicza ;) Dzięki ! :)*

też się podpisze pod waszymi postami.
bucy i prostaków trzeba ignorować nie ma na nich innej rady

23. Data: 2004-06-04 07:51:00

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <h...@e...day.pl> napisał(a):

> Krótko, jasno, treściwie :D
>
> Niech Cię uściskam, Haniu, poprawiłaś mi nastrój po lekturze tego grubasa,
> ociężalca umysłowego, senicza ;) Dzięki ! :)*

Cmok :)*
(a tego frustrata senicza juz dawno nikt nie cmokal - pewnie wszystkie laski
od niego uciekaja - taki przebrzydly i stad o jego zawracanie dupy ludzkosci)

Zdrowki
Hania

24. Data: 2004-06-09 12:00:31

Od: Michal <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend Senicz wrote:
> a ja jednak uwazam ze grubi nie sa normalni.
Widzisz, debilu, nie mieści się w Twoim mikroskopijnym mózgu to, że
spożywanie zbyt dużych ilości pożywienia w stosunku do zapotrzebowania
to BIOLOGICZNA reakcja organizmu, a nie psychologiczna.

> Normalni to sa osoby szczuple i tyle. A wszystko
> to co odbiega od normy nie jest normalne.
To matole jesteś nienormalny :)

> A co do chorob hormonalnych i innych. Tusza nadal
> jest funkcja bilansu kalorycznego.
> Jade sobie autobusem i wtacza sie grubas.
> Naturalnym odruchem jest aby on nie usiadl obok
> mnie!!!
Wolałbym Cię nie zobaczyć w realu, bo moim naturalnym odruchem nie jest
wymiotowanie, po obejrzeniu Cię w całej okazałości, musiałbym to zrobić
:( Jakie szczęście, że nie mieszkamy w tym samym mieście...

> a jak usiadzie to natychmiast sie przesiadam lub
> staje w drugim koncu pojazdu. To chyba naturalny
> odruch no nie?
Ech Senicz Senicz, Tobie się strasznie życie nie udało chyba... :)))

--
Mike

czy kasza jaglana moze zastapic miesko?
Meridia 10