Re: czy to jest mozliwe?

From: Michal <m...@s...nospam>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: czy to jest mozliwe?
Date: Wed, 9 Jun 2004 12:00:31 +0000 (UTC)

Our newsgroup friend Senicz wrote:
> a ja jednak uwazam ze grubi nie sa normalni.
Widzisz, debilu, nie mieści się w Twoim mikroskopijnym mózgu to, że
spożywanie zbyt dużych ilości pożywienia w stosunku do zapotrzebowania
to BIOLOGICZNA reakcja organizmu, a nie psychologiczna.

> Normalni to sa osoby szczuple i tyle. A wszystko
> to co odbiega od normy nie jest normalne.
To matole jesteś nienormalny :)

> A co do chorob hormonalnych i innych. Tusza nadal
> jest funkcja bilansu kalorycznego.
> Jade sobie autobusem i wtacza sie grubas.
> Naturalnym odruchem jest aby on nie usiadl obok
> mnie!!!
Wolałbym Cię nie zobaczyć w realu, bo moim naturalnym odruchem nie jest
wymiotowanie, po obejrzeniu Cię w całej okazałości, musiałbym to zrobić
:( Jakie szczęście, że nie mieszkamy w tym samym mieście...

> a jak usiadzie to natychmiast sie przesiadam lub
> staje w drugim koncu pojazdu. To chyba naturalny
> odruch no nie?
Ech Senicz Senicz, Tobie się strasznie życie nie udało chyba... :)))

--
Mike