Re: puszystosc - punkt widzenia

1. Data: 2004-06-03 14:59:08

Temat: Re: puszystosc - punkt widzenia
Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl> napisał w
wiadomości news:c9mtkj$o6n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chcialabym podzielic sie z Wami moimi refleksjami (szumnie
> napisane...) na temat bycia puszysta, nie tyle w moim wydaniu, ale
> wydaniu moich klientek sklepowych (prowadze od pol roku sklep dla
> puszystych). Klientki generalnie dziela sie na dwie grupy:
> 1. te na "NIE" - czyli jaka jestem gruba, nic mi sie nie podoba, we
> wszystkim zle wygladam, nie ubiore zoltej bluzeczki ani jasnych spodni
> bo poszerza, ja chce czarne ciuszki i dlugasne swetry (o 2 numery za
> duze oczywiscie!), stosowalam juz wszystkie diety i nic to nie daje,
> [...]

A ja sie nie dziwie tym Paniom na nie, skoro w dzisiejszych czasach
niektorzy taka wage przykladaja do wygladu. Ubierze sie taka Pani
bardziej kuso i obcisle i uslyszy tekst w stylu "wciagac dupy" (za
przeproszeniem), to moze sie wszystkiego odechciec. No i bezpieczniej
byc w takim razie ubranym w "worek" niz w dopasowane dzinsy i bluzeczke-
mysle, ze "worek" prowokuje mniej takich tekstow, bo tekst moim zdaniem
moze pochodzic jedynie od kogos, komu sie zdaje, ze za nadwage trzeba
ludzi karac. A skoro juz sama siebie karze noszac "worek pokutny" to
moze przynajmniej takiego chamskiego tekstu nie uslyszy.

Nie mowie ze to nastawienie na NIE jest dobre itd., mowie tylko, ze
wcale mnie ono nie dziwi, po tym co ostatnio mozna bylo przeczytac na
grupie:-p.

pzd. Wiedzma