czy to jest mozliwe?

11. Data: 2004-06-03 09:31:48

Temat: Re: czy to jest mozliwe?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Senicz" <w...@u...org.pl> napisał w wiadomości
news:c9l700$6dr$1@news.atman.pl...
> wszystkich makaronow buleczek ciasteczek
> kaszeczek. I sposob jest prosty. Nie ma w domu to
> nie ma w usteczkach. Idziesz do sklepu to nie pedz
> do pieczywka maczusi czy makoronika

Fajna dieta. Szkoda tylko, że się na mózg rzuca i człowiek traci zdolność
mówienia w normalny sposób:))

pzdr,
Aga

12. Data: 2004-06-03 09:49:07

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mówienia w normalny sposób:))

Tak? a w jaki sposob na mozg sie rzuca? Bo chyba nie wnioskujesz tego z
postu przedpiscy? Ktory ma dosc specyficzny sposob wypowiedzi, nie
wynikajacy bynajmniej z diety. Hafsa( jak zwykle nie kapujaca aluzji)

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

13. Data: 2004-06-03 10:09:16

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> Tak? a w jaki sposob na mozg sie rzuca? Bo chyba nie wnioskujesz tego z
> postu przedpiscy? Ktory ma dosc specyficzny sposob wypowiedzi, nie
> wynikajacy bynajmniej z diety. Hafsa( jak zwykle nie kapujaca aluzji)

Z tego, że dorosły człowiek mówi zdrobnieniami. Gorzej niż trzylatek. Nie
wiem czy to jego styl, czy na tym etapie rozwoju się zatrzymał. A przecież
dieta ma wpływ na pracę mózgu:)

pzdr,
Aga

14. Data: 2004-06-03 10:14:52

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego, że dorosły człowiek mówi zdrobnieniami. Gorzej niż trzylatek. Nie
> wiem czy to jego styl, czy na tym etapie rozwoju się zatrzymał. A przecież
> dieta ma wpływ na pracę mózgu:)

Nie bede rozkladac na czynniki pierwsze postow ww, ale to mialo byc chyba
niby zartobliwie.
Wnioski o wplywie diety na mozg mozesz wysnuc obserwujac reprezentatywna
grupe osob :-))) a nie tylko 1 grupowicza. Przymknij oko na takie
wypowiedzi. Hafsa :-)))

15. Data: 2004-06-03 10:21:08

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bede rozkladac na czynniki pierwsze postow ww, ale to mialo byc chyba
> niby zartobliwie.

Ironicznie miało być, nie naukowo:))

pzdr,
Aga

16. Data: 2004-06-03 11:07:09

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Senicz <w...@u...org.pl> napisał(a):

> Pocieszam sie i was ze jeszcze sa normalni ludzie
> - szczupli.

ty sie nie pocieszaj, tylko wal smialo do doktora,
jestes po prostu , bez owijania w bawelne jebniety.

nam oszczedz swych tfutfurczych wynurzen.

> Glodna? jabuszko pomaranczka bez banana jeszce
> robimy salatke znowu glodna jogurcik z owocami
> a moze jajeczko z warzywami na goraco?

Od kiedy facet tak zdrabnia? Masz widac malo meskich hormonow i objawy
kobiecosci -zaokraglone biodra i piersi cie przerazaja.

Won zboczencu

Hania

17. Data: 2004-06-03 14:50:40

Temat: Re: czy to jest mozliwe? [troche OT]
Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> sadze ze pomaga mi tez agresja jaka wkładam w mysl o jedzeniu cukrów
> tzn. cukier to g...w po kiego ch..a mam go jesc :) przeciez to
> trucizna i wyglada sie po tym jak prosie , sapie po 300m spacerku i
> bola kolana :)))

Czyli ochota na piwo tez Ci przeszla? (zdaje mi sie, ze kiedys pisales,
ze lubisz, no ale sporo weglowodanow ma ma)
Tak pytam, bo jestem ciekawa, na ile autosugestia (czyli wmawianie sobie
"cukier to Twoj wrog") moze pomoc w zaprzestaniu picia alkoholu:-)

pzd. i gratuluje sukcesu:-)
Wiedzma

18. Data: 2004-06-03 17:35:15

Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Lazowska napisał:

> A z problemami z tusza to do psychiatry, bo nienormalni? Inny swiatopoglad niz
> Twoj i do wariatkowa?

a ja jednak uwazam ze grubi nie sa normalni.
Normalni to sa osoby szczuple i tyle. A wszystko
to co odbiega od normy nie jest normalne.
A co do chorob hormonalnych i innych. Tusza nadal
jest funkcja bilansu kalorycznego.
Jade sobie autobusem i wtacza sie grubas.
Naturalnym odruchem jest aby on nie usiadl obok
mnie!!!
a jak usiadzie to natychmiast sie przesiadam lub
staje w drugim koncu pojazdu. To chyba naturalny
odruch no nie?

19. Data: 2004-06-03 20:16:12

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 03 Jun 2004 19:35:15 +0200, na pl.misc.dieta, Senicz napisał(a):

> a ja jednak uwazam ze grubi nie sa normalni.

W takim razie ty powinieneś ważyć >600 kg, bo twoja glupota jest wieksza
niz ustawa przewiduje i w zaden sposob normalny nie jestes. Logicznie rzecz
biorąc nie masz prawa być chudy.

> [...]
> mnie!!!
> a jak usiadzie to natychmiast sie przesiadam lub
> staje w drugim koncu pojazdu. To chyba naturalny

Nie. To nie jest naturalny odruch.
Bogu dziękuję, że stać mnie na samochód, dzięki czemu nie muszę podróżować
z takimi burakami, jak ty.

--
Eva Sheers

20. Data: 2004-06-03 20:19:03

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 3 Jun 2004 11:07:09 +0000 (UTC), na pl.misc.dieta, Hania napisał(a):

> Won zboczencu

Krótko, jasno, treściwie :D

Niech Cię uściskam, Haniu, poprawiłaś mi nastrój po lekturze tego grubasa,
ociężalca umysłowego, senicza ;) Dzięki ! :)*

--
Eva Sheers

czy kasza jaglana moze zastapic miesko?
Meridia 10