Re: czy to jest zdrowe zeby zaprosic dwoch "partnerow"?

From: Brodacz 100 <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: czy to jest zdrowe zeby zaprosic dwoch "partnerow"?
Date: Thu, 23 Mar 2006 10:33:21 +0100

Kamil napisał(a):

> Powiedzcie czy poszlibyście na parapetówkę do samo co poznanej koleżanki
> (samotnej) jako także samotna osoba (mając nadzieje iż być może cóż
> mogłoby zaiskrzyć między nami) jeśli przyznała się że ma też drugiego
> takiego samego kolegę, który także będzie na tej imprezie? Jeśli tak, to
> jak najlepiej zachowywać się wobec konkurenta?
>

> Pozdrawiam,
>
> Kamil

Nie wiem czy to jest tak że jedno jest zdrowe, a drugie nie zdrowie. Ale
na pewno jest tak że coś w Twoim odczuciu jest zdrowe lub nie. Jak czujesz
że to nie jest zdrowe, to nie wiem czy należy z tym walczyć, może w końcu
i tak i tak wylezie to z Ciebie i pękniesz gdy będziesz miał z nią dwójkę
dzieci? Jak ja bym czuł że coś w zachowaniu kobiety mnie razi to bym dał
sobie spokój, albo powalczył tylko w takim celu, żeby się sprawdzić, ale na
pewno od razu nie wiązałbym z tą kobietą żadnych nadziei.

Zdrowia