czy to reumatyzm?

1. Data: 2000-10-24 21:36:59

Temat: czy to reumatyzm?
Od: "Looki" <r...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok 6 miesiaca ciazy (kiedy to moja waga solidnie wzrosla) zaczelam miec
problemy z kolanami, czulam caly czas bol w stawach (kolanowych)
i ciezko mi bylo (nie tylko ze wzgledu na brzuch) przykucnac czy schylic
sie...tak bylo az do porodu, po urodzeniu Baski, jak reka odjol...do
wczoraj. Waga juz przeciez nie ta co w 6 miesiacu (i pozniej), a ja czuje
sie jak 70-cio letnia staruszka.
Co to takiego, ktos moze wie?? Czy wybrac sie do lekarza a moze samo
przejdzie....
inne stawy w porzadku... a moze to reakcja na zmiane pogody??

Gosia+Basia 7 miesiecy (nie bolacych kolan)

2. Data: 2000-10-25 13:56:02

Temat: Re: czy to reumatyzm?
Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Looki napisał(a) w wiadomości: <8t4vgh$der$1@opat.biskupin.wroc.pl>...
> [...]
>przejdzie....
>inne stawy w porzadku... a moze to reakcja na zmiane pogody??

Moze...
Ale moze rzeczywiscie reumatyzm, moze dna moczanowa...
Lepiej sie wybierz...

>Gosia+Basia 7 miesiecy (nie bolacych kolan)

Pozdrawiam
Krzysztof Lyzwa
Rafalek 2 l 4m
Ania 7 m

Re: Co naprawde oznacza slowo 'remisja'? (bylo: nie nie nie)
Re: Co naprawde oznacza slowo 'remisja'? (bylo: nie nie nie)
czad i układ nerwowy
lupiez
Wirusologia