czy to ta grupa?

1. Data: 2007-07-23 09:18:43

Temat: czy to ta grupa?
Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
interesują mnie tematy z zakresu fitness, pilates itp, czy to na tej grupie
można o tym pisać, czy jest jakas osobna
pod hasłami fitness, pilates zdrowie - nic nie znajduję...:o(

pozdrawiam
Hania

2. Data: 2007-07-24 07:04:20

Temat: Re: czy to ta grupa?
Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grupie można o tym pisać, czy jest jakas osobna
> pod hasłami fitness, pilates zdrowie - nic nie znajduję...:o(

na tak dzięki za info:o(
wszyscy na urlopie ???
czy nikt nie zna takiej grupy?

hanka

3. Data: 2007-07-24 15:05:25

Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

A Anna napisał/a:

> czy nikt nie zna takiej grupy?

Pewno tylko tego dotyczącej nie ma.
Spróbuj może na stronach o pilates.
Może forum na www.pilates.pl, tam popytaj.

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

4. Data: 2007-07-24 21:01:02

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

grupie
> można o tym pisać, czy jest jakas osobna
> pod hasłami fitness, pilates zdrowie - nic nie znajduję...:o(

A co byś dokładnie chciała wiedzieć?

Maja

5. Data: 2007-07-24 21:59:25

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na tak dzięki za info:o(
> wszyscy na urlopie ???

> czy nikt nie zna takiej grupy?

następna roszczeniowa. Masz:
http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8
&oe=UTF-8&q=fitness&qt_s=Przeszukuj+grupy

prawie 38 milionów wyników w grupach dyskusyjnych po wpisaniu hasła "fitness",
outlook pokazuje mi 14 grup ze słowem "fitness" - i dalej źle.
h.

6. Data: 2007-07-25 10:58:04

Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewno tylko tego dotyczącej nie ma.
> Spróbuj może na stronach o pilates.
> Może forum na www.pilates.pl, tam popytaj.

tak tylko ostatnie wpisy na tym forum są z 2006 roku...:o(

anka

7. Data: 2007-07-25 11:00:06

Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> prawie 38 milionów wyników w grupach dyskusyjnych po wpisaniu hasła
> "fitness", outlook pokazuje mi 14 grup ze słowem "fitness" - i dalej źle.

tiaaaaa i dalej źel bo żadnej polskojęzycznej
a jakoś pilates tam gdzies w Stanach czy Francji to troche inne realia niż u
nas...

anka

8. Data: 2007-07-25 11:02:07

Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> grupie
>
> A co byś dokładnie chciała wiedzieć?

pogadać z kobitkami (ew. facetami), które(rzy) ćwiczą pilates znają sie na
tym troszkę
doradzą co i jak gdzie lepiej sie zapisać (np. u mnie w LU) jakie książki
kupić
jakie kasety , płyty lepsze
które ćwiczenia na co itp itd.....

anka

9. Data: 2007-07-25 11:14:03

Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> interesują mnie tematy z zakresu fitness, pilates itp, czy to na tej grupie
> można o tym pisać, czy jest jakas osobna
> pod hasłami fitness, pilates zdrowie - nic nie znajduję...:o(

A może po prostu pl.rec.sport? Na pewno znajdą się tam miłośnicy fitnessu i
pilatesu.

Aga

10. Data: 2007-07-25 14:18:23

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym troszkę
> doradzą co i jak gdzie lepiej sie zapisać (np. u mnie w LU) jakie książki

Ech, no to niestety ja Ci nie pomogę - dla mnie pilates jest za nudny i za
stateczny, chociaż przydałby mi się, bo jestem nieziemsko nierozciągnięta.
Wolę aerobik, i to też taki raczej szybszy.

Maja

co oznaczają takie usługi fryzjerskie?
kenzo jungle elephant
Kołnierze
Opadajaca lewa powieka - po alergii / tuszowanie wady
co na ślub założyć/ kupić Trójmiasto