czy to ta grupa?

11. Data: 2007-07-25 22:41:26

Temat: Re: czy to ta grupa?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:f87ahf$dnd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> tiaaaaa i dalej źel bo żadnej polskojęzycznej
> a jakoś pilates tam gdzies w Stanach czy Francji to troche inne realia niż u
> nas...

nieprawda. Chadzałam w Holandii i u nas prowadzące uważam za merytorycznie
bardziej przygotowane, na dodatek bardziej "pilnujące" pań, które zawsze za
filarem nóżką nie majtają spolegliwie.

To jak tam z tym wątkiem, że u nas zapyziajewo? Jakieś konkrety?

h.

12. Data: 2007-07-25 22:43:31

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak tylko ostatnie wpisy na tym forum są z 2006 roku...:o(

ups, nie zauważyłam jakichkolwiek zmian od tego czasu w ćwiczeniach, a wpadam i
na tego typu zajęcia. Z resztą, pomysłodawca p. już dawno nie żyje.

W czym masz więc tak naprawdę problem? Ponarzekać troszkę?

h.

13. Data: 2007-07-26 05:08:36

Od: ninaad <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna pisze:
> Witam
> interesują mnie tematy z zakresu fitness, pilates itp, czy to na tej grupie
> można o tym pisać, czy jest jakas osobna
> pod hasłami fitness, pilates zdrowie - nic nie znajduję...:o(
>
> pozdrawiam
> Hania

A patrzyłaś na www.wizaz.pl ->forum -> fitness.

Ania

14. Data: 2007-07-26 05:39:16

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):
> [...]
> można o tym pisać, czy jest jakas osobna
> pod hasłami fitness, pilates zdrowie - nic nie znajduję...:o(

Prosze:

m.

co oznaczają takie usługi fryzjerskie?
kenzo jungle elephant
Kołnierze
Opadajaca lewa powieka - po alergii / tuszowanie wady
co na ślub założyć/ kupić Trójmiasto