czy to uczulenie na oliwke Ziaji?

1. Data: 2003-03-26 09:51:43

Temat: czy to uczulenie na oliwke Ziaji?
Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Witam na wiosne

Nigdy nie mialam problemow z uczuleniami na kosmetyki stad moje pytanie.
Od ponad miesiaca uzywam oliwki Ziaji (tej naszej ukochanej
pomaranczowej) i przy tym masuje sie "jezem z kolcami" (szczotka do
masazu). A co mnie martwi to fakt ze pojawiaja mi sie malusie, jakby
wodne, krosteczki. Czasem zdarza mi sie je podrapac i wtdey troche
swedza. Czy to uczulenie na oliwke czy moze na szczote do masazu:)? NIe
wiem co z tym fantem zrobic. Czy wyprobowac inna oliwke czy to moze
jednak to masowanie, choc to wydaje mi sie malo prawdopodobne.
Prosze o jakies podpowiedzi bo w temacie uczulen naprawde zero
doswiadczenia u mnie.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-26 11:17:22

Temat: Re: czy to uczulenie na oliwke Ziaji?
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak często myjesz tego jeża? Jeśli nie robisz tego z odpowiednią
częstotliwością to krostki mogą być spowodowane zbierającą się na nim
kombinacją martwego naskórka i oliwki. Ja swojego jeża myję codziennie...

pozdrawiam,
Iza

c.com.pl...

1. Data: 2003-03-26 11:44:09

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):

> [...]
> częstotliwością to krostki mogą być spowodowane zbierającą się na nim
> kombinacją martwego naskórka i oliwki. Ja swojego jeża myję

Myje go czasem codziennie czasem co drugi dzien. Ale chyba zaczne go
szorowac dzien w dzien:)

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-29 17:20:05

Od: "Joanna Lamberska" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

O oliwce dowiedziałam się tutaj i niebawem zakupiłam sobie.
Niestety dziś rano odkryłam, że mój brzuch jest pokryty plamkami, cześciowo
również nogi, po dzisiejszej kąpieli zrezygnowałam z oliwki i na razie
widzę, że wszystko się uspokoiło... niemniej skórę mam teraz wybinie
wysuszoną -dziwne, prawda? - i mała fajną.
Tak już jest z kosmetykami, że na niektórych działają rewelacyjnie a innym w
ogóle nie służą.
pozdrawiam
Aśka

wizazystka we Wroclawiu