Sopot na noc?

1. Data: 2003-03-26 11:08:14

Temat: Sopot na noc?
Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Pytanie juz zadalam. CZy jest to raczej krem na dzien czy na noc bo sie
nie orientuje. Ja wole na noc ale nie wiem czy mozna?

Z gory dzieki za rady:)
toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-26 11:18:21

Temat: Re: Sopot na noc?
Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@n...com.pl> napisał w wiadomości
c.com.pl...
> Pytanie juz zadalam. CZy jest to raczej krem na dzien czy na noc bo sie
> nie orientuje. Ja wole na noc ale nie wiem czy mozna?
>
> Z gory dzieki za rady:)
> toffu

witam:))
Na noc odradzam, gdyz jest to seria brazujaca i mozesz pobrudzic posciel.

pozdrawiam
cari

1. Data: 2003-03-26 11:36:20

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cari" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> Na noc odradzam, gdyz jest to seria brazujaca i mozesz pobrudzic posciel.

ja używam na noc bo troche mnie nabłyszcza (mam krem do twarzy) - pościel mi
sie nie pobrudziła - ale nie mam śnieżnobiałej tylko akurat frotte w
jasnoróżowe mazie ;)

Asia

1. Data: 2003-03-26 11:36:33

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

asia napisał(a):

> [...]
>>

> ja używam na noc bo troche mnie nabłyszcza (mam krem do twarzy) -
> pościel mi sie nie pobrudziła - ale nie mam śnieżnobiałej tylko akurat

Tez mam kolorowa:) uwielbiam takie. Ale czy to zdrowe dla skory mazianie
sie tym na noc? Na dzien tez wole cos lzejszego.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-26 11:59:08

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

toffu wrote:

> Pytanie juz zadalam. CZy jest to raczej krem na dzien czy na noc bo sie
> nie orientuje. Ja wole na noc ale nie wiem czy mozna?

nie wyobrazam sobie uzywania tego kremu na dzien - po pierwsze, jest za
tlusty i twarz sie blyszczy, nie ma mowy o nalozeniu na to czegokolwiek.
po drugie - to jest w jakims stopniu samoopalacz i nie chcialabym go
sobie przypadkiem zetrzec z jakiejs czesci twarzy.

na noc spelnia swoja role swietnie - nakladam go, potem jeszcze czytam
jakies pol godziny, a kiedy sie poloze, krem jest juz w zasadzie
wchloniety. nie brudzi poscieli, pizamy, niczego.

xx.

1. Data: 2003-03-26 19:29:40

Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@n...com.pl> napisał w wiadomości
c.com.pl...
> Tez mam kolorowa:) uwielbiam takie. Ale czy to zdrowe dla skory mazianie
> sie tym na noc? Na dzien tez wole cos lzejszego.

myślę że skórze obojętnie :) a mi nie - więc smaruję się na noc

Asia

1. Data: 2003-03-26 20:15:16

Od: "Betty" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> na noc spelnia swoja role swietnie - nakladam go, potem jeszcze czytam

ja czytam grupę :)

> jakies pol godziny, a kiedy sie poloze, krem jest juz w zasadzie
> wchloniety. nie brudzi poscieli, pizamy, niczego.

tak, potwierdzam, dokładnie tak.
B.

1. Data: 2003-03-26 21:02:09

Temat: Odp: Sopot na noc?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik toffu <t...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3033.193.0.72.120.1048676869.squirrel@poczta
.nic.com.pl...
> Pytanie juz zadalam. CZy jest to raczej krem na dzien czy na noc
bo sie
> nie orientuje. Ja wole na noc ale nie wiem czy mozna?

Ja tez na noc, bo z racji paczki z Polski jestem posiadaczka tejze
serii ;-)
Ale (negatywy):
- krem nie nawilza mi twarzy wystarczajaco dobrze - po kilka dnich
stosowania na noc, zaczela mi sie znowu luszczyc skor z przesuszenia
- poscieli mi nie brudzi, ani krem, ani balsam
- balsam trzeba _bardzo_starannie_ rozprowadzac, bo zostawil mi mazy
na udach po jednokrotnym uzyciu (wygladalo jak wielkie rozstepy, o
malo zawalu nie dostalam ;-))) na szczescie zeszlo po peelingu
antycell. Ziai, ufffff)
- krem sie "wyciera", jak rano/wieczorem przecieram twarz tonikiem -
widac na platku kosm. brazowawe slady kremu
- jeszcze nie wiem ,czy przypadkiem nie przytyka lekko porow
- ten tonik to cos kiepskawy....

Ale (pozytywy): ;-)))
- oba kosmetyki nadaly mojej koszmarnie bladej cerze/skorze sliczny
kolorek, taki delikatny, jakby slonce delikatnie zlapalo na lekki braz
przy subtelnym wietrze ;-)). W koncu przestali sie mnie pytac, czy
jestem chora, bo takam blada ;-)))).
- zapach IMHO jest OK, nie robia sie waleczki z kremu na twarzy, nie
jestem uczulona.

Generalnie: bede uzywac dalej.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda, lekko "zabrązowiona", wreszcie

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-26 21:26:33

Temat: Re: Odp: Sopot na noc?
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:

> Ale (negatywy):

> - poscieli mi nie brudzi, ani krem, ani balsam

to negatyw?;)

> - krem sie "wyciera", jak rano/wieczorem przecieram twarz tonikiem -
> widac na platku kosm. brazowawe slady kremu
> - jeszcze nie wiem ,czy przypadkiem nie przytyka lekko porow

nie zgadzam sie zupelnie z powyzszym, zadnych sladow na waciku, poza tym krem jest
moze leciutko tlustawy, ale
na pewno nie jest ciezki, zatykajacy, dla mnie jest akuracik
vs

--
Spiderman is having me for dinner tonight!

1. Data: 2003-03-26 21:48:06

Temat: Odp: Odp: Sopot na noc?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vanilla_sky <v...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:X...@2...180.128.20...

> to negatyw?;)
No tak, ide juz spac, bo zmeczenie zrobilo swoje :-)
Przepraszam, oczywiscie "pozytyw".
Dzieki za czujnosc :-)

> nie zgadzam sie zupelnie z powyzszym, zadnych sladow na waciku, poza
tym krem jest moze leciutko tlustawy, ale
> na pewno nie jest ciezki, zatykajacy, dla mnie jest akuracik
Van, ja pisalam tylko o mojej twarzy, nie uogolniam przeciez :-)
Nie sadze, ze on jest ciezki, "lekkie" kremy tez moga przytykac (tak
dziala na mnie np. jeden z lekkich kremow Synergie, ale to kupiony
poza Polska, u nas nie widzialam takich opakowan). Jest kilka
przyczyn, dlaczego mi sie ostatnio przytykaja pory, ten krem to jedna
z mozliwosci, ale nie moge go jeszcze wykluczyc.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl