czy to wystarczy by wyleczyc grzybice skory?

1. Data: 2004-09-07 08:34:19

Temat: czy to wystarczy by wyleczyc grzybice skory?
Od: Tomek Klamka <k...@M...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

dermatolog (naczekalem sie na wizyte niezle 6 tygodni) przepisal mi
tylko daktarin (puder leczniczy w sprayu, <<aktywny skladnik: miconazali
nitras>> nic doustnie, zadnych masci. W zwiazku z tym mam watpliwosci
ktorych on nie raczyl mi rozwiac - czy to powinno wystarczyc? dopiero
zaczalem stosowac wiec trudno mi ocenic czy pomaga :-) zaopatrzyc sie we
wlasnym zakresie w cos jeszcze? moze Lamisilat? (potega reklamy ;)

dzieki

2. Data: 2004-09-07 09:59:25

Temat: Re: czy to wystarczy by wyleczyc grzybice skory?
Od: "PC" <p...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tego typu schorzenia moze pomóc ParaProtex - znajdz opis w necie to na
prawde dziala
PC

Uzytkownik "Tomek Klamka" <k...@M...interia.pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2004-09-07 11:06:33

Od: "J@rek P" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczalem stosowac wiec trudno mi ocenic czy pomaga :-) zaopatrzyc sie we
> wlasnym zakresie w cos jeszcze? moze Lamisilat? (potega reklamy ;)

Witam,
Trudno ocenic rodzaj i stan grzybicy przez internet, jednak powinienes udac
sie do innego dermatologa.
Standardowo stosuje sie srodki doustne np. Fluconazole, do tego masci
sterydowe np. Triderm.
Sa to srodki na recepte i powinny byc przepisane po zbadaniu pacjeta.
Niekiedy potrzebne sa inne srodki (zalerznie od typu grzybicy).

Pozdrawiam,
jarek

4. Data: 2004-09-08 12:35:31

Od: Tomek Klamka <k...@M...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

PC wrote:
> Na tego typu schorzenia moze pomóc ParaProtex - znajdz opis w necie to na
> prawde dziala
> PC

No nie wiem, pachnie mi jakims przekretem albo znachorstwem ten
paraprotex...

Chyba skonczy sie na innym lekarzu - ile prywatnie moga brac
dermatolodzy w duzym miescie za wizyte? 80? 100? Drugi raz czekac 6
tygodni mi sie nie chce...

pzdr

5. Data: 2004-09-08 18:19:45

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-09-08, Tomek Klamka <k...@M...interia.pl> wrote:

Reklama... No wlasnie. Mi lamisilat nie pomogl. Ale Batrafen i owszem :)
Ale nie znam sie - to pewnie zalezy od wielu czynnikow.
--

"E tam..."
w.p.

Wady tabletek antykoncepcyjnych