czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)

41. Data: 2007-12-05 23:08:10

Temat: Re: czy troll jest trollem? :)
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !"" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:fj79fn$5rh$2@news.albasani.net

> na huj otpisójesz tej kurwie jebana idjotko ?

Zeby ciebie wkurwić.

42. Data: 2007-12-05 23:17:14

Od: Matóla Panslavisty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Użytkownik ""! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !"" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:fj79fn$5rh$2@news.albasani.net

> Zeby ciebie wkurwić.

jego sie nieda tak łatwo wkurwić - chyba że zrobisz mu pałe a potem
pokażesz żę masz kutasa - ja tak czasami wkurwiam sławka :))

43. Data: 2007-12-05 23:29:45

Od: Panslavista <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matóla Panslavisty pisze:
JaKasia pisze:
[...]

Ty robisz najlepszą pałę mamo.
W nagrodę pujdę wydoić krowę i zebrać jajka od niosek dla ciebie.
Oczywiście staropolskim zwyczajem wyruham jedno i drugie.

44. Data: 2007-12-05 23:32:10

Od: Matóla Panslavisty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> W nagrodę pujdę wydoić krowę i zebrać jajka od niosek dla ciebie.
> Oczywiście staropolskim zwyczajem wyruham jedno i drugie.

lubie gdy masz krovje GWano pod napletkiem gdy biore ci knage aż po same
kule

45. Data: 2007-12-05 23:33:29

Od: Matóla Panslavisty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matóla Panslavisty pisze:

> lubie gdy masz krovje GWano pod napletkiem gdy biore ci knage aż po same
> kule
oholevcia zapomniełam że ty nie masz n apleta hi hi hi hi :DDD

46. Data: 2007-12-06 07:16:02

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 5 Gru, 21:31, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

> Sky; <fj6u55$2f...@news.onet.pl> :

> Zastanówmy się. Powiedzmy, że robisz coś, co mnie zdenerwowało i krzyczę
> do Ciebie - "Ty idioto". Niby ekspresja emocji. Czy kryje się na za nią
> "prowokacja" w psychologicznym słowa znaczeniu?
>
> Mz. kryje się za tym słowem oczekiwanie reakcji albo zaniechania -
> znaczenia emocjonalnego słów nie uczymy bezkontekstowo. Wystarczy, że
> podejdziesz do paru osób i powiesz im podniesionym głosem "Ty idioto" -
> każda z tych osób jakoś zareaguje, a więc za każdym razem reakcja
> odbiorcy wpływa na wartość słowa w Twoim mózgu, oczekiwane reakcje.

Rozwinę przykład - na wszelki wypadek zaznaczę, że za rozwinięciem nie
stoi Nauka, ale moje domyślanie się :). Wyobraź sobie, że masz koleżkę
X'a. Pewnego dnia X mówi do przechodnia - "ty kur.o" - przechodzień
ignoruje/ucieka, później znów to mówi do kolejnego przechodnia,
kierowców itd. itd. - warunkuje schemat pt. prowokacja/wyzwisko -->
ucieczka zagrożenia i zwycięstwo. I pewnego dnia jakiś przechodzień
podejdzie do niego po wyzwisku i spyta o drogę - co poczuje X? Jeżeli
wyzwisko jest tylko ekspresją emocji, to nic nie powinien czuć, jeżeli
jest uwarunkowaną prowokacją, do której dołączone są jakieś reakcje
otoczenia, to powinien poczuyć ogromny dysonans. Jak myślisz - poczuje
dysonans? :)

Pozdrawiam
Flyer

47. Data: 2007-12-06 09:30:43

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com

> [...]
> jest uwarunkowaną prowokacją, do której dołączone są jakieś reakcje
> otoczenia, to powinien poczuyć ogromny dysonans. Jak myślisz - poczuje

"dysonans"?
Po co ten eufemizm...? :)

48. Data: 2007-12-06 09:51:23

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com

Naucz sie streszczać Fly:

> Rozwinę przykład - na wszelki wypadek zaznaczę, że za rozwinięciem
> nie stoi Nauka, ale moje domyślanie się :).

A mogło być:

"Na przykład - uprzedzam, że to nie nauka lecz moje domysły"

> [...]
> ucieczka zagrożenia i zwycięstwo. I pewnego dnia jakiś przechodzień
> podejdzie do niego po wyzwisku i spyta o drogę - co poczuje X?

Ja mysle, ze ty źle skonstruowałes przykład.
wiesz jak powinien wygladać finał?
To nie obrażajacy ma usłyszeć "ty kur.o", ale ponownie obrażany,
tyle, że nie od obrażającego, ale od zwykłego przechodnia,
nieświadomego, że powiela obraźliwe wyzwisko.

"Ty kur.o" też jest zbyt mocne dla tego przykładu. Lepiej byłoby np.
"pieprzona kuro". Jak by sie poczuła kobieta, gdyby ktos ja nazwał
pieprzoną kurą powielając dzieło jakiegos bluzgacza?
"- Pieprzona kuro, która jest godzina?" :)

> [...]
> jest uwarunkowaną prowokacją, do której dołączone są jakieś reakcje
> otoczenia, to powinien poczuyć ogromny dysonans. Jak myślisz - poczuje

Myśle, że standardowa osoba poczuje dyskomfort.

-jk

49. Data: 2007-12-06 12:17:38

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Dec 2007 10:51:23 +0100, JaKasia napisał(a):

> [...]
> pieprzoną kurą powielając dzieło jakiegos bluzgacza?
> "- Pieprzona kuro, która jest godzina?" :)

> Myśle, że standardowa osoba poczuje dyskomfort.

Dyskomfort? - po co ten eufemizm? :-)
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

50. Data: 2007-12-06 14:45:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia; <fj8grt$3f6$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com

> Naucz sie streszczać Fly:

> A mogło być:
>
> "Na przykład - uprzedzam, że to nie nauka lecz moje domysły"

"Na wszelki wypadek zaznaczę" jest mniej dosadne - nie mam zamiaru
odgrywać roli nieprzeznaczonej dla mnie - "silnego mena". ;>

> [...]
> tyle, że nie od obrażającego, ale od zwykłego przechodnia,
> nieświadomego, że powiela obraźliwe wyzwisko.

Hmm, chodziło mi o pokazanie, że wyzwisko nie jest tworem samoistnym, że
nie istnieje jedynie jako "ekspresja emocji", ale jako mechanizm
prowokacji emocjonalnej [rzeczywistej lub wyimaginowanej w umyśle
prowokującego] i głównie dzięki temu jest zapamiętywany i używany. W
przypadku osób stosujących wyzwiska, przeważnie są one w pełni świadome
obraźliwego charakteru wyzwisk.

> [...]
> pieprzoną kurą powielając dzieło jakiegos bluzgacza?
> "- Pieprzona kuro, która jest godzina?" :)

Musiałbym się zastanowić - teraz szare komórki łakną snu. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36