czy w polsce są już psy wykreywające raka wenchem????

1. Data: 2010-01-23 19:17:40

Temat: czy w polsce są już psy wykreywające raka wenchem????
Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

będe wdzieczny za kontakt

jk

2. Data: 2010-01-26 08:59:41

Od: "iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest wench?!

3. Data: 2010-01-26 19:07:31

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest wench?!

czy cztalas o Tym:

jk

4. Data: 2010-01-26 20:31:50

Od: "grzech" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Taki sam jak nawyk mycia się, nie robienia w majtki lub jedzenia łyżką lub
widelcem.

5. Data: 2010-01-28 14:29:28

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy cztalas o Tym:
>
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Stokrotka, zmieniłaś nick?

6. Data: 2010-01-29 22:34:51

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przestańcie, ktoś potrzebuje rady - czy to ma znaczenie, czy jest/nie jest
'miszczem-polonistą'?

Słyszłam o takich psach/metodach jak byłam w USA, (nie znam szczegółówm, bo
zamiast na wykrywaniu raka kncentruję się w innym kierunku - prewencyjnym -
ale to już nie moja ewangelia - czytaj posty by tomek wilicki :p)

glukozamina
Dobry okuliska
rezonans magn. kręgoslupa
zatoka szczękowa