czy warto być lekarzem??

21. Data: 2006-11-25 12:42:32

Temat: Re: czy warto być lekarzem?? Warto!
Od: "aLA" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy załapać sią do dobrego szpitala i mimo cienkiej pensyjki możesz
przyjmowac w godzinach pracy prywatnie pacjentów, brać za to kupe kasy i nie
wystawiać paragonu fiskalnego na takie usługi. W dodatku zero kosztów
inwestycyjnych w sprzęt bo masz to wszystko w szpitalu.

1 wizyta 70 zł i nie jest to wygórowana cena.
Wystarczy 3 pacjentów prywatnie dziennie i warto być lekarzem nawe w Polsce.
:)

Jedyny problem że trzeba trochę kasy wyłożyć na studia, specjalizację i etat
w szpitalu (tzn. dac odpowiedio w łapę) chyba że jesteś synem doktorka który
już dał w łapę wcześniej i ma odpowiednie "uprawnienia" do przyjęcia lub
wepchnięcia synalka.

22. Data: 2006-11-25 13:33:19

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aLA" <...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> etat w szpitalu (tzn. dac odpowiedio w łapę) chyba że jesteś synem
> doktorka który już dał w łapę wcześniej i ma odpowiednie "uprawnienia" do

Problem polega na tym, że nie każdy chce być przestępcą.
to jest tłumaczenie typu , w Polsce można fajnie żyć , raz na tydzień buhasz
brykę i żyjesz spoko.
A jak ktoś chce życ uczciwie?

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com

23. Data: 2006-11-25 15:08:48

Temat: Re: czy warto być lekarzem??
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga
>. Nawet nasi południowi sąsiedzi oferują lepszy
> byt. :) Okazuje się, że nie trzeba być "bogatym Zachodem", żeby mieć
> zdrową
> sytuację w służbie zdrowia.

Nasi południowi sąsiedzi to jedno ze współczesnych centrów cywilizacji
(drugie to Wyspy Brytyjskie).

Pozdrawiam!!
S*

24. Data: 2006-11-25 22:33:04

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wystawiać paragonu fiskalnego na takie usługi. W dodatku zero kosztów
> inwestycyjnych w sprzęt bo masz to wszystko w szpitalu.

Podejżewam, że nie jest to wypowiedź lekarza...

> 1 wizyta 70 zł i nie jest to wygórowana cena.
> Wystarczy 3 pacjentów prywatnie dziennie i warto być lekarzem nawe w
> Polsce.
Ale dlaczego chcesz zarobić tylko 210 zł dziennie?
Przecież 3 pacjentów można badać przez godzinę, ale można też dojść do
wprawy i w ciągu godziny zbadać 6
No i można ze dwie godz. po południu pracować...

> :)
>
> Jedyny problem że trzeba trochę kasy wyłożyć na studia, specjalizację i
> etat
Czy ktoś może mi wskazać studia, które nie kosztują?

> w szpitalu (tzn. dac odpowiedio w łapę) chyba że jesteś synem doktorka
> który już dał w łapę wcześniej i ma odpowiednie "uprawnienia" do przyjęcia
> lub wepchnięcia synalka.

A więc i lekarz lekarzowi musi dawać w łapę... A potem lekarze się dziwią że
są o łapówki podejżewani...

Jeżeli się boisz to znaczy że nie masz przekonania. Może więc lepiej sobie
odpuścić?

Ja lekarzem nie jestem. Mam fach od którego nie zależy życie ludzkie ale mój
błąd może spowodować duże kary dla moich klientów łącznie ze sprawami w
sądzie które mogą się dla nich skończyć wyrokiem skazującym.

A dlaczego o tym piszę?
A dlatego, że może z punktu widzenia np lekarza to co robią może być bardzo
trudne i męczące i wymagające ciągłego dokształcania. Za pieniądze, które
tak naprawdę są marne, ale zależą od zaradności pracującego.

Weż np. dla porównania zarobki zwykłego urzędnika. Powiedzmy po 2 latach
pracy 900 zł na ręke po 10-1400 po 20-2000. Odpiwiedzialność? Niewileka bo
najwyżej niezadowolony petent zaskarży decyzję do sądu. Możliwość dorobienia
legalnego? praktycznie zerowa bo urzędnik biura po godzinach nie otworzy.

Lekarz? Ktoś tu pare miesięcy temu pisał że po dwóch latach zarabia ok 900
zł na ręke. Ale dwa lata to dopiero start zawodowy i dopiero ten gabinet
prywatny i wyrobiona renoma może dać jakieś pieniądze. Jak w każdym fachu -
duże doświadczenie, pogłębianie wiedzy i dużo pracy.

No i weź pod uwagę że lekarze narzekają zawsze że mało zarabiają ale obecnie
każdy narzeka na złe zarobki, więc tego narzekania ja bym nie brał pod
uwagę.

Lekarz mówi że musi kupe kasy zarabiać bo długo się uczył. O ile dłużej niż
np prawnik? O ile dłużej niż np nauczyciel? O ile dłużej niż budowlaniec?
Chyba o rok studiów ot i to cała różnica.
Górnik - uczył się krócej no i też niewiele zarabiał- Ciekawe który z
lekarzy by się zamienił z górnikiem. Przecież oni tylko 8 godz pracują a
pieniądze mają podobne. No i zero odpowiedzialności a i dokształcać się nie
trzeba.
A jak chcesz zarobić uczciwe pieniądze to czy będziesz lekarzem czy
sprzątaczką to jeden etat ci nie starczy.

--
PawełJ

25. Data: 2006-11-26 00:15:36

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ekagbh$6k7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> lekarzy by się zamienił z górnikiem. Przecież oni tylko 8 godz pracuj?
> a pieni?dze maj? podobne. No i zero odpowiedzialno?ci a i dokształcać

Odwrócę pytanie. Jak duzo znasz górników, którzy kwalifikują się do
pracy jako lekarze? Bo lekarzy, którzy nie są anemikami i nadają się do
pracy w górnictwie znaleźć mozna dużo. Jak znajdziesz górnika, który
spełnia takie warunki to napisz o nim tutaj. Ale jak go nie ma, to daruj
sobie pisanie głupot.

26. Data: 2006-11-26 10:55:40

Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> trzeba.
> A jak chcesz zarobić uczciwe pieniądze to czy będziesz lekarzem czy
> sprzątaczką to jeden etat ci nie starczy.

odniose sie tylko do czasu studiowania ,
otoz jesli chcesz ukonczyc studia medyczne z bardzo dobrym wynikiem - to w
tym samym czasie moglbys zrobic
spokojnie ze 4 fakultety : prawo, ekonomia i co tam ci jeszcze pasuje

27. Data: 2006-11-27 07:34:54

Od: kffiatek <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mahson napisał(a):

> No tak , studiowac - wykorzystac podatki uczciwie i ciezko pracujacych
> polakow , zdobyc wiedze i wypierdzielic za granice i sie cieszyc jaka polska
> jest do dupy.... Piekna perspektywa , jak ja kocham ten "patriotyczny"
> narod...

Warto by było, żebyś wiedział ile dostaje katedra biochemii Akademii
Medycznej w jednym z największych miast w Polsce na dydaktykę. Ktoś to
tam policzył...

0.02 zł / studenta / godzinę

Koszty jakie ponosisz na wykształcenie studenta medycyny nie są takie,
jak mówi Ci propaganda rządowa. A już na pewno nijak się mają do tego co
płacą studiujący prywatnie...

kffiatek

28. Data: 2006-11-27 08:39:15

Od: "przemek" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> napisał w wiadomości

> jak wiekszosc wyjedzie to glupawy polsi rzad moze wreszcie zacznie myslec,
> choc watpie czy to w ogole mozliwe
Rząd nie zacznie myśleć, podejrzewam, że w klinikach rządowych lekarze mają
na tyle dobrze, że nie wyjadą. A o społeczeństwo rząd się przecież nie
będzie martwił...

29. Data: 2006-11-27 09:43:56

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przemek" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Rząd nie zacznie myśleć, podejrzewam, że w klinikach rządowych lekarze
> mają na tyle dobrze, że nie wyjadą. A o społeczeństwo rząd się przecież

w klinikach rzadowych zarobki nie sa wcale wysokie , świadczy o tym konflikt
niedawny na szaserów w warszawie (klinika MON).
Tyle ,że z naszych składek jest tworzony fundusz VIP w NFZ za który
prominenci moga leczyc sie także za granicą

30. Data: 2006-11-27 19:20:09

Od: "gburek" <domik@epf_Bez_spamu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " mruka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> To ty nie jesteś lekarzem , bo jakbyś był
> to byś wiedział , że jesteś idiotą.

tylko idiota oderwany od rzeczywistości mógł takie słowa napisać
wlań do głowy bańkę oleju albo udaj się do najbliższej PZP po recepty

--

Dominik

angina bez antybiotyku?
Poszukiwany specjalista od boreliozy - Warszawa
Poszukiwany specjalista od boreliozy - Warszawa
Wynik badania?
Zwiekszenie odpornosci