czy wieloletni stres mnie niszczy ?

1. Data: 2002-02-28 19:29:25

Temat: czy wieloletni stres mnie niszczy ?
Od: "Mariuszek" <m...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

od wielu lat pracuje na rynku finansowym , co dzien przez wiele godzin
ponosze ogromne ryzyko utraty pieniedzy cudzych i swoich ...
zauwazylem pierwsze oznaki zmeczenia - poradzcie co robic - z jednej strony
nigdzie tyle nie zarobie, z drugiej - chcialbym dlugo cieszych sie zyciem
!!!

2. Data: 2002-02-28 22:09:30

Temat: Re: czy wieloletni stres mnie niszczy ?
Od: "Renata Adamska-Regdos" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chyba sam znasz odpowiedź...
Albo szybkie obroty i wielka kasa (czyli zawał i inne atrakcje wkrótce) albo
mała stabilizacja (mała kasa, dużo czasu na refleksje). Rzucasz monetą...?

Renya

3. Data: 2002-03-01 12:06:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Feb 2002, Mariuszek wrote:

> [...]
> nigdzie tyle nie zarobie, z drugiej - chcialbym dlugo cieszych sie zyciem

isc do psychoanalityka. Prawde mowiac jest to bardziej na
pl.sci.psychologia niz medycyna

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2002-03-06 21:22:01

Od: "Marek" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariuszek" <m...@c...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
strony
> nigdzie tyle nie zarobie, z drugiej - chcialbym dlugo cieszych sie zyciem

A może by tak odreagowywać przez UPRAWIANIE sportu.
Pozdrawiam
mArek

5. Data: 2002-03-06 21:44:29

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może by tak odreagowywać przez UPRAWIANIE sportu.

niewiele mu to da... - tak jak ktos wyzej napisal - albo duza kasa i szybki
zgon albo mniejsza i dluzsze zycie....
moze lepiej zrobic tak - ustalic sobie prog stanu konta, powyzej ktorego
odchodzimy na emeryture (albo szukamy znacznie mniej obciazajacej pracy) - ale
musisz ta kwote napisac sobie gdzies na kartce, bo jak d oniej dojdziesz to
bedziesz chcial wiecej i wiecej i wiecej...i zawal i wylew i ...

zreszta - to jego zycie, niech sam wybiera - w koncu moze chciec umrzec mlodo
i bogato :)))

adam

kucie w brzuchu
dallacin t