Re: czy zatruty zab moze bolec?

Data: 2006-09-04 17:34:33
Temat: Re: czy zatruty zab moze bolec?
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:edgi33$fmb$1@inews.gazeta.pl...

> Ja również nie lubię, ale wykonanie zdjęć RTG i pomiar długości
kanału przy
> pomocy stworzonych do tego celu urządzeń to nie fajerwerki, ale
standard.

Ja wiem, i ja się z tym nie spieram, każda nowa technika w medycynie
witana jest z dużą nadzieja a niektóre urządzenia wchodzą na stałe do
repertuaru diagnostyczno-leczniczego, fajerwerkami określam to tylko
wtedy, jak próbuje się twierdzić, że bez tego ani rusz (swoją drogą przy
tym, co obecnie dostępne jest w Polsce, jak się niekoniecznie już
dobrze poszuka, bo dostępność wzrasta, nie ocierpiałbym się tak, jak
kilkanaście lat temu, ale wówczas też wyszło)... pracuję już dwanaście
lat w rehabilitacji, zajmuję się kręgosłupami, głównie szyjnym i czuję
się niesamowicie komfortowo z pomiarami laserowymi, najnowocześniejszymi
rezonansami etc... pośród niezliczonej ilości dostępnych technik
manualnych... ale po tych dwunastu latach mogę spokojnie robić bez tych
wszystkich urządzeń, owszem, czasem są konieczne, zdarzają się
przypadki, że objawy nie są zgodne ze stanem, wówczas bez owej techniki
się już nie da...

Pozdrawiam serdecznie
Paweł