czy zwir dobry na chwasty

11. Data: 2002-06-11 17:39:39

Temat: Re: czy zwir dobry na chwasty
Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message
news:ae4us2$s4c$1@sunsite.icm.edu.pl...
> przed

> A bodaj by cię diabli żywcem do piekła porwali!
> Aby Ci w piekle zabrakło miejsca!
> Bodaj byś z piekła nie wyszedł!
> Idź do diabła!
> Ty piekielny diable!

No to troche zes sie zakalapuckal. Czyli, ze diabli maja ja wziac do piekla,
w ktorym ma miejsca zabrakna i ma stamtad nie wyjsc a tak ogolnie to ma isc
do diabla chociaz sama jest diablem.

dobrze zrozumialem ROTFL ;))))

vpw

12. Data: 2002-06-11 18:36:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty mi lepiej zaraz powiedz, gdzie taki słownik można znaleźć. Bo ja o
> nim to jedynie w Stommy felietonie czytałem, a żaden sklep/księgarnia
> się do niego nie przyznają...

Jak małe dzieci.
;-)

Zobacz:
Słownik polskich wyzwisk, inwektyw i określeń pejoratywnych
Ludwik Stomma
Drogi Czytelniku! Niniejszy słownik nie jest dziełem filologicznym. Uczeni
w piśmie znajdą w nim dość luk, żeby nie pozostawić na autorze suchej
nitki. Myślę jednak, że będzie Ci cenną pomocą, kiedy postanowisz
nareszcie powiedzieć bliźniemu prawdę w oczy, nie ograniczając się do tych
paru zaklęć, które słychać codziennie pod budką z piwem. Mam nadzieje, że
z tych paru tysięcy wyzwisk da się zawszę ułożyć wykwintną wiązankę (...)
Pozwoliłem też sobie na skandaliczną herezję. Otóż, żeby dodać smaku
użyciu niektórych określeń, odnotowuję często nie tylko, kto ich użył, ale
także na czyj temat. Trochę to może plotkarskie, ale lepiej sytuuje słowo
w duchu epoki (...)
Autor
Zamów
http://www.graf-punkt.com.pl/
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

13. Data: 2002-06-11 18:47:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> Jak małe dzieci.

Gorzej... :-)

Dzięki Ci serdeczne. Zamówienie złożyłem, ciekawe, czy przyjdzie. I na
królów polskich też, a co :-)

> Możesz się ziścić na parapecie.
> ;-)

A catgutem umiesz szyć? :-))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Malcolm, co był z Liverpoolu,
Nancy zgwałcić chciał kiedyś na ulu.

14. Data: 2002-06-11 19:47:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej... :-)
> Dzięki Ci serdeczne. Zamówienie złożyłem, ciekawe, czy przyjdzie. I na
> królów polskich też, a co :-)

Nie ma za co.
-)

> A catgutem umiesz szyć? :-))

Nawet i na maszynie.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

Pewien Grzegorz z Wrocławia
w brzydkich słowach się wprawia
słownika szuka
ale to sztuka
kiedy ich (i) tak nie wymawia.

15. Data: 2002-06-11 19:52:11

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> Nawet i na maszynie.

:-))

Na parapecie mówisz? Hmmm... A do ogródka może być?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Samozwańczy wezyr w mieście Żninie,
W~kuchni pichcąc coś śpiącej rodzinie,

16. Data: 2002-06-11 20:27:00

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tak na marginesie.
Kiedyś w wojsku jeden dowódca jednostki postanowił w ramach walki z perzem z
asypać go grubą warstwą żużla. W krótkim czasie powstała wyjątkowo wspaniała
łąka, porośnięta samym perzem. Dowódca się poddał.

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

17. Data: 2002-06-11 20:32:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na parapecie mówisz? Hmmm... A do ogródka może być?

Broń Boże. Bo znowu musiałbym pielęgnować i ręce miałbym brudne.
No chyba, że usuwam chwasty czyli świerki.
Po to mam "Uroczysko aby do góry brzuchem leżeć jak Panisko".
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

18. Data: 2002-06-11 20:54:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> Broń Boże. Bo znowu musiałbym pielęgnować i ręce miałbym brudne.

Eee, Janusz kiedyś pisał, że przy tym ,,nic'' nie trzeba robić :-)

> No chyba, że usuwam chwasty czyli świerki. Po to mam "Uroczysko aby
> do góry brzuchem leżeć jak Panisko".

No to będziesz musiał trochę poczekać (pożytecznych efektów spodziewam
się za 3, 4 lata)...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Anzelma, co mieszka w Dębicy,
Zgwałcili trzej krzepcy górnicy.

19. Data: 2002-06-11 21:01:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee, Janusz kiedyś pisał, że przy tym ,,nic'' nie trzeba robić :-)

I uwierzyłeś w jego słowa?
;-)

> No to będziesz musiał trochę poczekać (pożytecznych efektów spodziewam
> się za 3, 4 lata)...

To zapisz w kominie abyś nie zapomniał.
Trzymam za słowo.
;-)

20. Data: 2002-06-11 21:26:44

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> I uwierzyłeś w jego słowa?

Eeee... :-)

> To zapisz w kominie abyś nie zapomniał.

W kominie? Ja mam palma do pamiętania. Zapisałem pod datą 11. czewca
2005 roku, w sobotę :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek, z limerykiem zimowym
--