czy zwir dobry na chwasty

21. Data: 2002-06-12 12:03:50

Temat: Re: czy zwir dobry na chwasty
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to troche zes sie zakalapuckal.

Ja? Raczej Ty.
:-)

> Czyli, ze diabli maja ja wziac do piekla, ktorym ma miejsca zabrakna
> i ma wstamtad nie wyjsc a tak ogolnie to ma isc
> do diabla chociaz sama jest diablem.

Wróć do mojego listu i jeszcze raz przeczytaj.
Nic innego tam nie ma poza tym co mogłoby Basi posłużyć do wyrażenia
swoich uczuć.
8-O

> dobrze zrozumialem ROTFL ;))))

Chyba jednak nie.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

22. Data: 2002-06-14 17:30:00

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ep" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> witam
> poniewaz kora nie daje sobie rady z chwastami mam pytanie czy ktos
stosowal
> zwir i z jakim skutkiem
> a moze jakies inne skuteczne metody
> elka
Nie, w latach 60-tych w Warszawie, przy ul. Marszałkowskiej stała
kilkupietrowa ruina. Jak były jakieś ważne świeta np 22 lipca /dawniej
E.Wedel/ to wywieszali tam różne hasła np "Nigdy więcej wojny"
Na tej ruinie na wysokości trzeciego piętra rosło drzewo.
SJS

23. Data: 2002-06-14 19:42:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> E.Wedel/ to wywieszali tam różne hasła np "Nigdy więcej wojny"
> Na tej ruinie na wysokości trzeciego piętra rosło drzewo.

Po prawej czy po lewej stronie Marszałkowskiej licząc od Królewskiej?
Bo tych drzewek było kilka, np. przy Hożej również sobie rosło.
;-)

24. Data: 2002-06-14 20:43:49

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdr. Jerzy Nowak
> Wawa
> "Don't be fooled. If something sounds too good to be true, it probably

Przy domu pod sedesami
SJS

25. Data: 2002-06-14 22:06:49

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy domu pod sedesami

A i owszem było, zdaje się, że była to jakaś Topola, a przy Hożej Brzoza.
Ale może się mylę?
--

Perukowiec
derenie