czyję się samotana

1. Data: 2003-10-18 19:19:14

Temat: czyję się samotana
Od: "kate" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba którą kocham jest bardzo blisko mnie w sensie fizycznym ,lecz jesteśmy
oddaleni od siebie psychicznie. Jest mi trochęsmutno i przykro.Nie wiem co mam
robić?

1. Data: 2003-10-20 13:27:36

Temat: Re: czyję się samotana
Od: "Monika Konopka" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to oznacza "blisko fizycznie"? Mieszkacie ze soba, obok siebie, widujecie
sie na codzien czy sypiacie ze soba ale ona Cie nie kocha?
Napisz coś więcej, trudno doradzić na podstawie ogólnych informacji.
Pozdrawiam
M.

1. Data: 2003-10-26 21:52:40

Od: "marco" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oddaleni od siebie psychicznie. Jest mi trochęsmutno i przykro.Nie wiem  co

się dużą cierpliwością i poczekać na okazję żeby porozmawiać z nim o swoich
odczuciach, najlepiej jak byście mieli wsólne zainteresowania, jeśli go
naprawdę kochasz nie zmieniaj go na swoją modłę, bo to tylko pogarsza sprawę,
faceci bardzo tego nie lubią gdyż tracą swoją tożsamość,spróbuj zrozumieć
odmienność, sam to przeżywałem, wiem że dla kobiety to jest ogromna rozterka
ale napewno dasz sobie radę....cześć

1. Data: 2003-10-27 07:21:37

Od: "Adi" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
powiem ci z doswiadczenia ze mialam zwiazek na odleglosc. bylo mi moze
trudno i czulam sie samotna ale moja milosc tylko sie poglebiala i gdy swego
ukochanego widzilam to nasze chwile byly piekne. mialam mozliwosc spokojnego
samorealizowania sie.
przemysl to

(tv)
Lekcja demokracji.