czym demakijaż oczu przy noszeniu soczewek ?

1. Data: 2005-08-05 12:37:37

Temat: czym demakijaż oczu przy noszeniu soczewek ?
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanko odnośnie demakijażu
przy noszeniu soczewek kontaktowych

Używałam już Nivea i L'oreala
podobno przebadane okulistycznie
i nadają się dla osób noszących szkła kontaktowe
więc testowałam...no i jednak mi nie pasują
bo oczy pieką i niezbyt mi to odpowiada
oba mi się skończyły i zaczęłam
tymczasowo używać kremu Nivea..

Co byście polecili sprawdzonego w rozsądnej cenie do 25zł ??

Pozdrawiam
Katrinos

1. Data: 2005-08-05 12:42:26

Temat: Re: czym demakijaż oczu przy noszeniu soczewek ?
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Aug 2005 14:37:37 +0200, in pl.rec.uroda "Katrinos"
<k...@w...pl> wrote in
<dcvmig$hq8$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Mam pytanko odnośnie demakijażu
>przy noszeniu soczewek kontaktowych

Odnoszę wrażenie, że soczewki nie są żadnym czynnikiem. I tak je
wyjmujesz, zanim zmyjesz makijaż, więc co za różnica?

Ja używam Ziai w niebieskiej buteleczce, za 5 zł. Nie podrażnia, nie
jest tłusta, a cena pozwala na testowanie - więc wypróbuj.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-08-05 12:42:31

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katrinos" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam

> Co byście polecili sprawdzonego w rozsądnej cenie do 25zł ??

Ja używam zwykłej Ziai Bio Balans, nie mam żadnych kłopotów z pieczeniem oczu. A
i cena przyjazna, około 7-8 zł.
Poprzednio miałam Vichy 3 in 1, ale ze względu na konsystencję nie pasował mi. W
oczy też nie było komfortowo. Ziaja lepsza:)
Kroofka

1. Data: 2005-08-05 13:37:16

Od: "Ann" <a...@p...op> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mi. W
> oczy też nie było komfortowo. Ziaja lepsza:)

Soczewki nie wpływają na to, jakiego płynu do demakijażu powinnaś używać, bo
WAŻNE jest to, że powinnaś najpierw zdjąć soczewki, a potem zmyć makijaż :D

1. Data: 2005-08-05 14:38:56

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja używam Ziai w niebieskiej buteleczce, za 5 zł. Nie podrażnia, nie
> jest tłusta, a cena pozwala na testowanie - więc wypróbuj.

ja bym omijała szerokim łukiem, parę osób na grupie się skarżyło, i jak też
dla mnie to ten "demakijaż" to tylko z nazwy niestety :/

Nusia

1. Data: 2005-08-05 16:16:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/5/2005 4:38 PM,Użytkownik Nusia usiadł wygodnie i napisał:

> ja bym omijała szerokim łukiem, parę osób na grupie się skarżyło, i jak też
> dla mnie to ten "demakijaż" to tylko z nazwy niestety :/

Między innymi ja się skarżyłam i nadal zastanawiam się nad cudem - bo to
cud chyba :) - w jaki sposób innym zmywa on makijaż bez problemu a mi
nie. Ja nie widziałam różnicy między tym płynem a zwykłą wodą. Rozmaział
i koniec. Żadnego zmywania. Ale to tak jak z kremami, co jednych
zachwyca, innym nie pasuje :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-05 20:49:09

Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> WAŻNE jest to, że powinnaś najpierw zdjąć soczewki, a potem zmyć makijaż

noszę soczewki od 6 lat !
i mam skłonności do jęczmienia i podrażnień
więc okulista mi zalecił, żeby stosować jakiś płyn przeznaczony
właśnie przeznaczonych dla osób noszących soczewki, bądź do
oczu wrażliwych albo przebadany okulistycznie
(niestety mało kosmetyków tego typu spotkałam na swej drodze)

płyny, które do tej pory stosowałam były bardzo
tłuste i oczy piekły po demakijażu

aha no i jest jeszcze jeden problem
co stosujecie do demakijażu ?
chodzi mi o waciki...
tego moje oczy nie znoszą, bo waciki zostawiają
włoski w oku - mimo wymycia całej twarzy po demakijażu
zakładając rano soczewki czuję, że coś mnie drażni na oku..
wyciagam soczewkę a tam włoski na niej od wacików..
cholerne waciki...niby nie kłaczące....
(cleanic, bella, i jeszcze jakieś na d..ale firmy nie pamiętam)

pozdro
Katrinos

1. Data: 2005-08-05 22:15:27

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katrinos" <k...@w...pl> wrote in message
> aha no i jest jeszcze jeden problem
> co stosujecie do demakijażu ?

Mnie tez wsciekaja waciki, w pelni cie rozumiem :-)Zakonczylam moje
poszukiwania idealnego preparatu (tez nosze soczewki), ale obawiam sie, ze
nie dostaniesz ich w Polsce :-(( Pierwszy to niebieski zel Bebe young care
(a moze Johnsons wypuscil cos podobnego w Polsce, to ten sam koncern), ktory
zmywa makijaz oczu i reszty twarzy. Jest niedrogi i bardzo bardzo lagodny,
swietna alternatywa dla nieznoszacych mleczek, wacikow i tym podobnych
rzeczy wlazacych w oczy i podrazniajacych je.
Drugi specyfik to o dziwo nietlusty olejek Cosmence (firma nalezaca do grupy
CCB Paris) do demakijazu, ktory stosuje sie jako plyn do mycia twarzy.
Bardzo go lubie, nie daje uczucia napiecia skory po umyciu.

Szukalabym moze jakiegos plynu dla dzieci typu "no more tears", moze cos
takiego jest w Polsce, ewentualnie zelu nadajacego sie do demakijazu oczu.

s_s

1. Data: 2005-08-06 09:15:57

Od: Stella <s...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ann napisał(a):

> Soczewki nie wpływają na to, jakiego płynu do demakijażu powinnaś używać, bo
> WAŻNE jest to, że powinnaś najpierw zdjąć soczewki, a potem zmyć makijaż :D

A jeśli mam soczewki miesięczne do ciągłego noszenia? Nie będę ich
wyjmować po to tylko aby zmyć makijaż.
Ja używam świetnego płynu do demakijażu oczu, który dostałam w
prezencie od Maybelline. Jest to płyn micelarny do oczu wrażliwych.
Fajna butla 200 ml. Mam nadzieję, że wejdzie do regularnej sprzedaży.

pozdrawiam
stella

--
"Chyba dla wszystkich jest oczywiste, że to co jest oczywiste dla
jednych, nie musi być oczywiste dla drugich".

1. Data: 2005-08-07 06:59:55

Od: MechaGodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 05-08-05 14:37Katrinos wrote:
> Witam
>
> Mam pytanko odnośnie demakijażu
> przy noszeniu soczewek kontaktowych

nosze szkla od wielu lat, od jakiegos czasu makijaz zmywam chusteczkami
do higieny niemowlat Nivea Baby Soft Creme i jestem bardzo zadowolona.

pozdrawiam
Mechcia

Fryzjer Męski w Krakowie
gdzie znajdę zamszową torebkę?