fryzurka!

1. Data: 2005-08-04 19:19:18

Temat: fryzurka!
Od: "Sylwia Szewczyk" <m...@W...WYTNIJonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Wybieram sie do fryzjera, ale chciałabym miec sporecyzowane cóż też zrobić
ze swoimi włosami. Szukam w googlach jakiejśc fryzurki do wydrukowania i
pokazania Pani fryzjerce co też mnie interesuje ale nic szczególnego nie
znalazłam. Chciałabym mieć loczki (ale nie za mocno skręcone) bo mam długie
i cienkie blond włosy. Może polecie mi jakąś konkretna stronkę??

Dzięki z góry za pomoc
Sylwia S.

1. Data: 2005-08-04 19:27:05

Temat: Re: fryzurka!
Od: "Angella" <d...@a...dsafdsf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Szewczyk" <m...@W...WYTNIJonet.pl>
napisał w wiadomości news:dctpn2$38i$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> długie
> i cienkie blond włosy. Może polecie mi jakąś konkretna stronkę??

Polecam. Bardzo duży wybór fryzr na kazda okazje.

http://www.pichunter.com/thumbs/hairy.shtml

1. Data: 2005-08-04 19:33:33

Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Angella napisał(a):

> Polecam. Bardzo duży wybór fryzr na kazda okazje.
>
> http://www.pichunter.com/thumbs/hairy.shtml

Bardzo śmieszne

1. Data: 2005-08-04 21:55:17

Od: "Ann" <a...@p...op> szukaj wiadomości tego autora

Angella wrote:

> Polecam. Bardzo duży wybór fryzr na kazda okazje.
>
> http://www.pichunter.com/thumbs/hairy.shtml

Popierdolencu, jak nie potrafisz kożystac z grup dyskusyjych to tu nie
pisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Albo znajdź sobie, jakis temat dla siebie (o
ile taki istnieje).

1. Data: 2005-08-04 22:21:26

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Aug 2005 23:55:17 +0200, in pl.rec.uroda "Ann" <a...@p...op>
wrote in <dcu2sb$c50$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Popierdolencu, jak nie potrafisz kożystac z grup dyskusyjych to tu nie
>pisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Albo znajdź sobie, jakis temat dla siebie (o
>ile taki istnieje).

1. Uwagi tego rodzaju zwykle kieruje się na priva. Po co cały świat ma
wiedzieć, że piszesz nieortograficznie i nie umiesz obsługiwać KFa.

2. Nie karm trolla.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-08-05 08:05:27

Od: "Angella" <d...@a...dsafdsf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <a...@p...op> napisał w wiadomości

> Popierdolencu, jak nie potrafisz kożystac z grup dyskusyjych to tu nie
> pisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Albo znajdź sobie, jakis temat dla siebie
> (o ile taki istnieje).

BUHAHAHAHHHAHA! Dziwce zwieracze puściły i zalała nas fala gówna!
BUHAHAHAHAHA

1. Data: 2005-08-05 13:01:50

Od: "Sylwia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
długie
> i cienkie blond włosy. Może polecie mi jakąś konkretna stronkę??

Proponuję sie wybrać do fryzjera stylisty i problem z głowy. Dobierze
fryzurę idealną do rysów twarzy, cery itd. Co do loczków, to przy długich
włosach nie warto ich robić bo szybko się rozprostowują i źle to potem
wygląda.

1. Data: 2005-08-05 20:49:10

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia Szewczyk" <m...@W...WYTNIJonet.pl> schrieb im
Newsbeitrag news:dctpn2$38i$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> znalazłam. Chciałabym mieć loczki (ale nie za mocno skręcone) bo mam długie
> i cienkie blond włosy. Może polecie mi jakąś konkretna stronkę??

Moze cos znajdziesz
http://www.frisurenbuch.de/Frisuren/show_1/show_1.ht
ml

Ilona