czym nawilżć mieszkanie?

11. Data: 2007-11-20 20:30:29

Temat: Re: czym nawilżć mieszkanie?
Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"thassos" <w...@o...pl> wrote in message
news:fhun9i$1l88$1@news2.ipartners.pl...
> Próbowałam juz dawac 1. mokre reczniki na kaloryfery , drugi etap(lekko
> wkurzona) - 2.mokre reczniki zanurzone w wodzie -trzeci etap (coraz b
> wkurzona)
> 3. Mokre reczniki + pranie . Nic nie daje rady nadal wilgotnosc w domu
> jest na poziomie 32% , rano budze sie z wyschnietym gardłem i koszmarami
> sennymi w postaci Sahary, brrrr. Nawilżacza nie chce kupic , gdyż "buczy"
> . Czy mozecie mi pomóc?

u mnie w mieszkaniu dziala nawilżenie "roślinne" - duża ilość roślin w
większości podlewanych 2 razy w tygodniu - w kilka większych i bardziej
spragnionych roślinek włożyłam duże kuliste nawilżacze, z których rośliny
wypijaja wodę w ok. 3-4 dni i przede wszystkim cały czas mają wilgotną glebę
na okres zimy do sypialni włożyłam 3 rośliny, które mają duże doniczki i
najszybciej wypijają wodę z nawilżaczy, dzieki temu w sypialni zawsze jest
niezle jeśli chodzi o wilgotnosc powietrza
dodatkowo wilgotnosc podnosi gotowanie, prasowanie, scieranie podlog,
suszenie prania w przedpokoju - ale to tylko na chwile - wentylacja szybko
suszy powietrze
największy efekt dają chyba nawilżacze - wilgotnośc jest stale powyżej 50 %,
gdy raz na parę dni wyjęłam nawilżacze do wyczyszczenia, wilgotność szybko
spadła do ok. 35% mimo niewielkiego wzrostu podczas prasowania, podlewania,
suszenia prania itp.
pozdrawiam
Ania

12. Data: 2007-11-21 10:37:05

Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie to jest taki nawilżacz
http://modnydom.com/produkt/climatic_318
i do tego elektroniczny włącznik czasowy.

Dział przez 30 minut przed tym jak idę spać i
później włącza się 2x15 minut w ciągu nocy.

Moc na 1/2 i 5 litrów zasobnika wystarczyło mi
na około 40 dni. Daje to jakieś 150ml na
jakieś 30m^3 sypialni.
Nie ma hałasu, nie ma suchego gardła -
koszt 160zł (waga łazienkowa gratis ;-) )

13. Data: 2007-11-22 12:18:47

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thassos" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sennymi w postaci Sahary, brrrr. Nawilżacza nie chce kupic , gdyż "buczy"

Akwarium + rośliny np. papirus załatwia sprawę. U mnie wilgotność nie spada
poniżej 50 %.
papirus: http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/kwiaty_10.html
akwarium: http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/ryby_akwariowe.
html

14. Data: 2007-11-25 09:52:10

Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więcej roślin, i nie kaktusów i innych sukulentów. najlepiej rośliny
> tropikalne, wielkoliściowe.
np.?

--
Marek